Jump to content

Helm probleem


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik heb onlangs een mooie dichte gekleurde helm aangeschaft van maar liefst 15.850$ en wat blijkt nu, ik stapte op men moto en kreeg de normale gratis halfopen helm, maar nu ik van men moto afstap blijft hij zen helm ophouden en ook als ik in wagen stap, gaat helm uit in wagen, maar zodra weer uit wagen, gaat de helm weer op ?

Link to comment
Delen op andere websites

Select -> Inventory en dan krijg je een lijst met iets van kleding of o.i.d. Als je in dat menu bent kan je ook kiezen uit welke helm je opdoet. Daar kan je 'm afdoen, in dat menu.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

als je alleen wilt dat die die helm opdoet op de motor moet je naar een winkel gaan bij de helmen die aanklikken en dan gaat die automatisch aan als je op de motor gaat en de af gaat m af doet als t goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar de winkel en trek de helm aan die je wilt, loop de winkel uit en zet via je invetory een andere hoed op (indien je dat wilt). Stap op je moter en It's done! :tu:

als je bia invetory iets opzet blijft die de hele tijd op he dus als je van de motor afstapt blijft die op
Link to comment
Delen op andere websites

De helm is ondertussen af, weet niet hoe het kwam dat die op "automatisch op" stond. Maar de gekochte helm staat niet in de lijst van men kleding, bij helmen. Misschien dat die veel later wordt vrijgegeven? Weet niet voorlopig staat er helmets : 0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...