Jump to content

gta2 level editor


danielc

Recommended Posts

  • Reacties 223
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    61

  • danielc

    32

  • need my speed

    21

  • Lakser_u

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een vraagje lantyz

[1092] y!#This is Yakuza territory. You are advised to #kill# some #Zaibatsu# before you return for work.#

wat beteken die # want ik had een een keer eerder 5 maanden geleden ofzo de tekst veranderd maar toen ik online ging spelen kreeg ik zoietsals dit: mr.y heeft gedood mr.x in een gevecht""voorheen was dat jan heeft savedown gedood in een gevecht dat laatse in het engels dan he! als je begrijpt wat ik bedoel beetje vaag allemaal

--------------------

en ik zie wel 30 keer

[1019] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS!

[1020] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS!

[1021] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS!

[1022] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS!

[1023] y!PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS!

QUOTE]

zoiets wat doet dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, zoals in de Texting tutorial staat: Woorden tussen twee #-tekens hebben een andere kleur (Standaard = rood, de teksten ertussen worden blauw, of andersom, weet ik niet uit mijn hoofd)

"PLEASE REPORT DEAD BRIEF TO ALAN JACK AND WILLY MILLS!" betekent letterlijk: "Meld loze tekst aan Alan Jack en Willy Mills!" Die twee mensen zijn twee van de makers van GTA2. Die teksten stammen uit de beta-testing van GTA2. Wanneer een betatester zo'n tekst tegenkwam in het spel, moest dat gemeld worden, zodat het kon worden gefikst. Het zijn dus nietgebruikte ruimtes voor tekst, die je zelf overigens gewoon kunt gebruiken.

De tutorial schiet al aardig op, ik begin zo'n beetje door mijn hoofd-onderwerpen heen te raken... Ik ben nu nogmaals aan het proberen of ik de trein aan de praat krijg. Mocht dat me lukken, komt die er ook nog bij.

Nog voorkeuren voor bepaalde onderwerpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb een TXD-, STY- en GCI-editor in één.

welke is dat dan?

Maar over pilaren en colission:

Als je een pilaar hebt, kun je in je script ervorr zorgen dat je er niet door kunt...

Volgens mij moet je dan het object "tower" op dezelfde plaats neerzetten ;)

En mooie script-tutorials! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb een TXD-, STY- en GCI-editor in één.

welke is dat dan?

Hij heet gewoon 'GTA2fileEditor'. Geen idee meer waar ik die vandaan heb. Maar als je een gewone STY Editor hebt, en een TXD editor is dat net zo goed, aangezien je de carphysics ook zelf kan aanpassen (Ideetje voor een extra tutorial...).

Maar over pilaren en colission:

Ah, dank je. Dat zocht ik. :)

@ Danielc: Niet dat ik weet. Dat limiet zal er ook niet voor niets opzitten, als je de daken veel hoger zou maken zou je er op een gegeven moment doorheen kijken...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt. Maar als je je weg op het laagste niveau legt, en een gebouw maakt van 6 blocks hoog, dan ziet dat er toch nog wel imposant uit, zeker wanneer je er alleen laagbouw omheen zet.

De map waar ik mee bezig was laat GTA2 momenteel crashen; Even geen screens dus, totdat ik erachter ben wat het probleem is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...