Jump to content

Songfestival op GTAFORUM [Reactietopic]


aron24

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    13

  • SpacyColours

    6

  • KoningJesper

    6

  • TheDutchWesley

    3

Zie je hier Russen? Mag ik voorstellen om dergelijke reacties voor jezelf te houden? Niemand heeft hier wat aan..

Ik heb het over de real-life songfesfival, al die oostblok landen stemmen op elkaar, dus hebben de oosterse landen weinig kans.
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer begint de eerste week (inzendingsweek)?

Ik heb het over de real-life songfesfival, al die oostblok landen stemmen op elkaar, dus hebben de oosterse landen weinig kans.

Niks verschil dus met de Westerse landen en aangezien de voorbije jaren Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Azerbaijan en Duitsland hebben gewonnen blijkt er dus ook weinig bias in te zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer begint de eerste week (inzendingsweek)?

Ik heb het over de real-life songfesfival, al die oostblok landen stemmen op elkaar, dus hebben de oosterse landen weinig kans.

Niks verschil dus met de Westerse landen en aangezien de voorbije jaren Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Azerbaijan en Duitsland hebben gewonnen blijkt er dus ook weinig bias in te zitten.

Die begon vanochtend.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een bijkomende vraag: Worden we tijdens de contest ook vertegenwoordigd door bvb. een vlag/land of wordt er bij elke categorie simpelweg op de titel gestemd?

Is er dus een soort manier dat de inzenders (bij diens verschillende liedjes) zijn vertegenwoordigd?

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me dat je gewoon voor jezelf speelt, dus niet dat je voor een land speelt. Anders zou iedereen weten wie je bent en kan er partijdig gestemd worden. Het is ook niet 'Eurovisie GTAF', dus lijken landen me sowieso niet nodig.

Laten we dit afspreken jongens: iedereen weet dat de top 3 van de Top 2000 uit de jaren '70 komt. Dat hebben we al gezien, pak iets origineel emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me dat je gewoon voor jezelf speelt, dus niet dat je voor een land speelt. Anders zou iedereen weten wie je bent en kan er partijdig gestemd worden. Het is ook niet 'Eurovisie GTAF', dus lijken landen me sowieso niet nodig.

Laten we dit afspreken jongens: iedereen weet dat de top 3 van de Top 2000 uit de jaren '70 komt. Dat hebben we al gezien, pak iets origineel emo.gif

Dit dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar gaat dit over? Moeten we allemaal iemand van het songfestival zijn? Ik ben Johnny Logan, die heeft drie keer gewonnen, en anders Vader Abraham.

Als je het hoofdtopic leest, zul je het antwoord op de eerste vraag krijgen en om je tweede vraag is het nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...