aron24 Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 (edited) Heb je nog een vraag of opmerking, post hem dan hier. Edited December 5, 2014 by aron24 Quote
TheDutchWesley Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 (edited) Gaan we hier ook al beginnen met die Russisch gesponsorde bende? Ben al bij wanneer het afgelopen is. Edited December 4, 2014 by TheDutchWesley Quote
ERRWINS Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Zie je hier Russen? Mag ik voorstellen om dergelijke reacties voor jezelf te houden? Niemand heeft hier wat aan.. Quote
TheDutchWesley Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Zie je hier Russen? Mag ik voorstellen om dergelijke reacties voor jezelf te houden? Niemand heeft hier wat aan.. Ik heb het over de real-life songfesfival, al die oostblok landen stemmen op elkaar, dus hebben de oosterse landen weinig kans. Quote
Phoenyxar Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Wanneer begint de eerste week (inzendingsweek)? Ik heb het over de real-life songfesfival, al die oostblok landen stemmen op elkaar, dus hebben de oosterse landen weinig kans. Niks verschil dus met de Westerse landen en aangezien de voorbije jaren Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Azerbaijan en Duitsland hebben gewonnen blijkt er dus ook weinig bias in te zitten. Quote
aron24 Posted December 4, 2014 Author Report Posted December 4, 2014 Wanneer begint de eerste week (inzendingsweek)? Ik heb het over de real-life songfesfival, al die oostblok landen stemmen op elkaar, dus hebben de oosterse landen weinig kans. Niks verschil dus met de Westerse landen en aangezien de voorbije jaren Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Azerbaijan en Duitsland hebben gewonnen blijkt er dus ook weinig bias in te zitten. Die begon vanochtend. Quote
thebig Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Leuke contest, ik ga zeker proberen elke week mee te doen. Beginnen met de jaren '70. Pff, het gaat moeilijk worden om daar maar één nummer uit te pakken. Quote
Phoenyxar Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Nog een bijkomende vraag: Worden we tijdens de contest ook vertegenwoordigd door bvb. een vlag/land of wordt er bij elke categorie simpelweg op de titel gestemd? Is er dus een soort manier dat de inzenders (bij diens verschillende liedjes) zijn vertegenwoordigd? Quote
thebig Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Lijkt me dat je gewoon voor jezelf speelt, dus niet dat je voor een land speelt. Anders zou iedereen weten wie je bent en kan er partijdig gestemd worden. Het is ook niet 'Eurovisie GTAF', dus lijken landen me sowieso niet nodig. Laten we dit afspreken jongens: iedereen weet dat de top 3 van de Top 2000 uit de jaren '70 komt. Dat hebben we al gezien, pak iets origineel Quote
aron24 Posted December 4, 2014 Author Report Posted December 4, 2014 Lijkt me dat je gewoon voor jezelf speelt, dus niet dat je voor een land speelt. Anders zou iedereen weten wie je bent en kan er partijdig gestemd worden. Het is ook niet 'Eurovisie GTAF', dus lijken landen me sowieso niet nodig. Laten we dit afspreken jongens: iedereen weet dat de top 3 van de Top 2000 uit de jaren '70 komt. Dat hebben we al gezien, pak iets origineel Dit dus. Quote
SpacyColours Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Leuke contest, al is het maar omdat het mij stiekem een goed gevoel geeft om anderen kennis te laten maken met mijn 'oh zo goede, maar tevens unieke' muzieksmaak. Quote
NilsHolgersson Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Waar gaat dit over? Moeten we allemaal iemand van het songfestival zijn? Ik ben Johnny Logan, die heeft drie keer gewonnen, en anders Vader Abraham. Quote
aron24 Posted December 5, 2014 Author Report Posted December 5, 2014 Waar gaat dit over? Moeten we allemaal iemand van het songfestival zijn? Ik ben Johnny Logan, die heeft drie keer gewonnen, en anders Vader Abraham. Als je het hoofdtopic leest, zul je het antwoord op de eerste vraag krijgen en om je tweede vraag is het nee. Quote
SpacyColours Posted December 11, 2014 Report Posted December 11, 2014 Mogen of moeten kandidaten zelf ook stemmen? Want wat moet je dan met je eigen nummer doen? Quote
aron24 Posted December 11, 2014 Author Report Posted December 11, 2014 Mogen of moeten kandidaten zelf ook stemmen? Want wat moet je dan met je eigen nummer doen? Je mag stemmen, maar niet op jezelf. Quote
Recommended Posts