Jump to content

Songfestival op GTAFORUM [Reactietopic]


aron24

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    13

  • SpacyColours

    6

  • KoningJesper

    6

  • TheDutchWesley

    3

Dan sluit je meteen 1000 nummers uit. Dat vind ik dan weer een zeer bruuske beslissing. Uiteindelijk vind ik dat je mag kiezen wat je wil, maar wees toch een beetje origineel. Elk decennium heeft zijn topnummers. Als je de competitie wil winnen op de makkelijkste manier is dat je eigen keuze. Al worden bij een echt songfestival niet alleen punten gegeven op het lied zelf, maar ook op originaliteit. Dan stem ik toch liever op de wat verder gezochte nummers dan op de tophit, omwille van die reden.

Ik vroeg me eigenlijk al in de volgende stemronde af hoe het zit met stemmen door deelnemers. Mag dat? Mag je dan op je eigen nummer stemmen of niet? Ik zie dat het nummer nu wel anoniem wordt ingezonden, dus lijkt het me wat duidelijk als je niet op je eigen nummer zou mogen stemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag stemmen en de reden waarom niet op jezelf mag stemmen, omdat je zelf boven verkiest, de reden waarom anoniem, is om reden van vriendjespolitiek. Mogelijke oplossing, deelnemers sturen in via de PM en deze doe ik er later bij, maar hier ga nog wel even op dubben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Grrrr KoningJesper, ik had ook Waterloo ingestuurd maar jij was eerder. >=( Het was het enige nummer dat ik kende, dus ik heb maar een lijst met alle Songfestivalhits opgezocht en er random eentje uitgekozen. Vond ik uiteindelijk ook best een lekker nummer. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer moeten we weer inzenden? Ik zie de categorie vrouwen, stel je kiest voor een band moet die volledig uit vrouwen zijn of gaat het vooral om dat merendeel/de zang uit vrouwen bestaat?

Gewoon nu, het moet volledig uit vrouwen bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...