Jump to content
Joriz

Filmpje: Eenzaam achtergelaten in last-gen GTA Online!


Nu steeds meer mensen overstappen naar de PlayStation 4 en Xbox One versie van Grand Theft Auto Online lijkt het in de PlayStation 3 en Xbox 360 versie steeds rustiger te worden. SonnyEvans heeft over deze leegloop en eenzaamheid een mooi tragikomisch filmpje gemaakt. Natuurlijk is de eenzaamheid in de last-gen versie nog niet zo erg als in het filmpje, maar ik kan begrijpen dat diverse gamers zich nu wel zo voelen nu ze in de steek zijn gelaten op hun oude console. Wederom veel kijkplezier! static.gif

Ben je ook een leuk GTA nieuwtje tegen gekomen of heb je zelf een wat gemaakt wat je met iedereen wilt delen laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het filmpje is echt goed gemaakt; een echt desolaat Los Santos, met de sfeer alsof er een grote ramp is geweest en er slechts één overlevende is. Gelukkig is het niet zoals het is, er zijn nog altijd een hoop mensen die de game op PS3 of Xbox 360 spelen, maar wie weet is het de toekomst.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar je kan tog ook online spelen met ps4 spelers?

Want ik krijg voor kerst een ps4 met gta v erbij weten jullie of ik dan met me vrienden die nog een ps3 hebben gewoon online met hun kan spelen

Nee, als jij een PS4 hebt en je wilt met je vrienden spelen op de PS3, dan heb je een PS3 nodig.

Bewerkt: door Votair

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...