Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Ik had mijn grot maar eens onderzocht die ik gevonden had. Maar die is wel heel groot. Daardoor ben ik al een keer doodgegaan door skelleten die op me schoten. Gelukkig wel al mijn spullen terug gevonden. Maar ik had een paar vraagjes: Hoe maak je een pijl en boog? Hoe maak je een Emmer??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb weer geluk gehad. :) Ik ben begonnen op een nieuwe wereld, en heb vlakbij mijn spawn meteen een hele berg kool gevonden (bijna letterlijk, meer dan 50 stuks).

Ik heb ook ontdekt dat je bomen kan heraanplanten met die kleine plantjes die soms uit de bladeren van bomen vallen, dus heb ik nu een heel bos voor m'n base staan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer geluk gehad. :) Ik ben begonnen op een nieuwe wereld, en heb vlakbij mijn spawn meteen een hele berg kool gevonden (bijna letterlijk, meer dan 50 stuks).

Ik heb ook ontdekt dat je bomen kan heraanplanten met die kleine plantjes die soms uit de bladeren van bomen vallen, dus heb ik nu een heel bos voor m'n base staan. ^_^

Ja dat weet ik. Maar dan moet er wel water in de buurt zijn. Maar ik heb gehoord dat je ook graan kan verbouwen. Maar hoe moet dat dan??

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe spelen jullie het spel? Vanaf jullie browser? Want ik deed dat gister maar dat vond ik voor geen meter spelen? :?

Het spel dat je via je browser speelt, is de 'classic' versie, daar kan je bouwen met blokken en blokken afbreken.

De alpha is echter veel leuker omdat je een echt avontuur hebt, je moet zien te overleven voor gruwelijke monsters en dergelijke, en proberen om een leuke schuilplaats enz. te bouwen, en dingen te craften enz. De alpha kost wel 10 euro (tijdelijk, als alpha voorbij is wordt ie 20 euro).

Op zich is de speelwijze niet anders, maar je kunt gewoon veel meer. Je moet het wat leren kennen, en dan merk je wel dat het echt leuk is, maar ook verslavend.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe spelen jullie het spel? Vanaf jullie browser? Want ik deed dat gister maar dat vond ik voor geen meter spelen? :?

Het spel dat je via je browser speelt, is de 'classic' versie, daar kan je bouwen met blokken en blokken afbreken.

De alpha is echter veel leuker omdat je een echt avontuur hebt, je moet zien te overleven voor gruwelijke monsters en dergelijke, en proberen om een leuke schuilplaats enz. te bouwen, en dingen te craften enz. De alpha kost wel 10 euro (tijdelijk, als alpha voorbij is wordt ie 20 euro).

Op zich is de speelwijze niet anders, maar je kunt gewoon veel meer. Je moet het wat leren kennen, en dan merk je wel dat het echt leuk is, maar ook verslavend.

En natuurlijk kun je hier je vragen stellen, want volgens mij is dit topic veel actiever dan het hele NL minecraft forum. Ik heb helaas niet zo veel tijd om dit spel te spelen vanwege school, want als ik eenmaal begin met spelen kan ik meestal niet ophouden. Dus daarom speel ik het alleen nog als ik echt tijd over heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Net even gedownload en ik moet zeggen dat ik het (nu) nog niet helemaal geweldig vind, maar dat kwam vooral omdat het me CPU gebruik enorm omhoog schoof. Waarschijnlijk als ik andere prog's uit heb, dat ik dan het wel weer leuk kan spelen, maar op het moment lukt dat niet / nog geen zin in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...