Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

ik kwam op dit van phoenyxar zijn gebouw dat als reactie had wat ik gebouwd heb net voor quartz dat gebouw wil ik echt leren maken pls tell my how of maak een tutorial aub

Hmm, zou je even kunnen specifiëren wat je bedoelt want ik heb hier al een aardige hoop screens binnengesmeten. Heb een tiental pagina's teruggebladerd op de hoop je reactie te vinden, maar kwam niks tegen :3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb hier eerder al een vraag over gesteld maar kan ik die oude map eens spelen met al die mega mooi gebouwen voor de bouwers van die gebouwen jullie zijn de bouwgoden ik zou als de server online is en ik heb het ip veel willen leren over jullie bouwtechnieken ik speel momenteel op mineadventure en ik kwam op dit van phoenyxar zijn gebouw dat als reactie had wat ik gebouwd heb net voor quartz dat gebouw wil ik echt leren maken pls tell my how of maak een tutorial aub

Wat zeg je allemaal schat

Link to comment
Delen op andere websites

Cedrix wil gewoon de oude map vanop de server om zo naar alle gebouwen te kunnen kijken om zelf een beetje bouwtechnieken te leren. Gezien BCZeuven de server hostte, zal hij ook degene zijn die op die vraag kan antwoorden. :bier:

Interpunctie is er wel om te gebruiken, dat maakt lezen zoveel aangenamer.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies wat Crypteq wilt, maar misschien kunnen we de map ook beschikbaar als download stellen? (Zoals met de vorige maps is gedaan?)

Ik zal het er nog even met hem over hebben, maar wat vinden jullie daarvan?

Link to comment
Delen op andere websites

Cedrix wil gewoon de oude map vanop de server om zo naar alle gebouwen te kunnen kijken om zelf een beetje bouwtechnieken te leren. Gezien BCZeuven de server hostte, zal hij ook degene zijn die op die vraag kan antwoorden. :bier:

Meerdere mappen in een server is naar mijn eigen ervaring voor zowel de server, als de sfeer in de server niet aan te raden. En trouwens de server laten we nu hosten :).

@Cedrix

De mappen die er allemaal zijn geweest in het verleden (behalve de laatste) zijn allemaal hier terug te vinden: klik hier, deze kan je gewoon ook in singeplayer laden.

Ik weet niet precies wat Crypteq wilt, maar misschien kunnen we de map ook beschikbaar als download stellen? (Zoals met de vorige maps is gedaan?)

Ik zal het er nog even met hem over hebben, maar wat vinden jullie daarvan?

Het beste is gewoon een nieuwe map, en indien mogelijk (mits het niet teveel resources van de server vreet) dan kan de oude map er altijd nog bijgevoegd worden.
Link to comment
Delen op andere websites

BC, ik stuur je dan wel de seed van de map die ik je voorstelde.

Ontvangen,

Vandaag zal het niets worden met de server, want Venzio is vandaag jamergenoeg afwezig, maar begin van a.s. week moet het zeker lukken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

mctitel.png

Welkom!

Welkom op de Islas Santas! We zijn hartstikke blij dat je interesse hebt voor het bewonen van deze eilandengroep, want de vorige bewoners zijn er na het ontmoeten van verschillende... 'inheemse soorten' weer vandoor gegaan.

Wat toch zonde is, want zeg nu toch zelf.. zijn deze eilanden niet een geschenk van moeder natuur zelf? Dat moet toch dé perfecte plek zijn voor het uithakken van bergen, omhakken van bomen en ontdekken van schatten? Of wat dacht je ervan eindelijk eens de eerste steen te leggen van dat bescheiden paleisje van je dat in eigen land, geheel onterecht uiteraard, als "megalomaan en krankzinnig" werd bestempeld? Hier kan het allemaal!

En trek je vooral niets aan van de geruchten dat het er 's nachts onveilig zou zijn.. Een eiland met een naam als 'Santa Maria' kan toch niet anders dan paradijselijk zijn? En als dat eiland inmiddels uitpuilt van challets, kastelen en andere prachtconstructies wijk je toch gewoon uit naar het bergachtige Santa Clara of het frisse (voor een woestijn dan) Santo Antonio?

Dus waar wacht je nog op? Neem de eerste de beste boot naar Santa Maria en kom ons gezelschap houden!

De server bestaat momenteel uit één survivalmap.

In de survival-wereld is het de bedoeling dat je alle resources zelf verzamelt.

Alle ‘modificatie’ en ‘tools’ waarmee je een voordeel hebt op de rest zijn niet toegestaan, bij overtreding daarvan worden er maatregelen genomen.

Regels

Op de server hanteren we dezelfde grondregels als op het forum.

Naast deze regels gelden ook de volgende regels:

  • Niet grieven

Onder grieven valt het stukmaken / beschadigen van andermans bezittingen.
  • Niet stelen

Geen items of andere bezittingen van een medespeler stelen
  • Niet schelden

We tolereren geen grof taalgebruik.
  • Andere mensen niet irriteren / lastigvallen

Hieronder valt ook het extra (dicht) bouwen, tegen bouwwerken van je medespelers.
  • Cheaten is niet toegestaan

Hiermee word bedoeld dat je een voordeel hebt t.o.v. andere spelers.

Een minimap is wel toegestaan.
  • Nep of dubbel-accounts zijn niet toegestaan

Meerdere accounts op de server is niet toegestaan.

In overleg kan er een server account overgezet worden.
  • Onnodig plaatsen/laten staan van items/blokken

Het laten staan van bijvoorbeeld een Dirt-toren is niet toegestaan.

Ook is het niet toegestaan om zomaar willekeurig blokken / items te plaatsen.

Bij overtreding van een van deze regels worden er maatregelen genomen die kunnen resulteren in een tijdelijke of permanente ban van de server.

Heb je vragen of wil je een speler rapporteren?

Stuur dan een bericht naar een van de server admins.

Hoe kan ik joinen?

Toegang tot de server is voorbehouden aan leden van gtaforum.nl.

Je kan verbinding maken met de server op het volgende adres:

‘server.gtaindex.com’ of via het IP: 198.20.96.157

Nadat je verbinding hebt gemaakt met de server die je jezelf te registreren met het volgende commando:

/register [Wachtwoord] [Forumnaam]

Natuurlijk zonder de blok [ ] haken.

Deze gegevens die je invoert zullen nooit met derden worden gedeeld en worden alleen gebruikt om je op het forum te kunnen identificeren. Het wachtwoord wordt versleuteld opgeslagen zodat niemand dit kan inzien.

Het team

Een Minecraft server hosten, beheren en onderhouden kost geld en tijd.

De volgende mensen maken deze server mogelijk:

Beheerder(s):

  • Crypteq
  • Venzio

Admins:

  • Crypteq
  • Venzio

Moderators:

  • NeoSyp

De verschillende ranken kan je herkennen aan hun kleur:

  • Beheerder / admin (donkerrood)
  • Moderator (blauw)
  • Leden (groen)

Technische informatie

  • Server: CraftBukkit (V 1.5.2)
  • Maximum aantal speler: 30
  • Spelmodus: Survival
  • PVP: Ja
  • Dieren: Ja
  • Monsters: Ja
  • Wereld(en): Survival
  • IP-Adres: server.gtaindex.com (of 198.20.96.157)

Server Status:

eJwztLTQMzLQszTTMzQ15zIyNTUz5XIPcXTLLyrNVS9W8M3MS00uSkwrUShOLSpLLeKCC3AZuyi4FyUWF4M0wTEAYnsV5Q~~.png

mumble_logo.png NIEUW!

Mumble server

Er is nu ook een Mumble server beschikbaar! Hiermee is voice chat mogelijk, het programma ‘Mumble’ is een gratis programma wat je hier kunt downloaden (vergelijkbaar met TeamSpeak).

Technische informatie

  • Server: Mumble
  • Maximum aantal slots: 30
  • IP-Adres: 184.173.217.82
  • Poort: 63472

(Voor hulp kan je een van de beheerders berichten)

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Of wat dacht je ervan eindelijk eens de eerste steen te leggen van dat bescheiden paleisje van je dat in eigen land, geheel onterecht uiteraard, als "megalomaan en krankzinnig" werd bestempeld?

Ik zal wel één van de weinigen zijn die dat probleem niet herkent. Maar ik wil altijd wel een poging doen om mijn kathedraal te herbouwen op de server (in het centrum van een gezamenlijk stadje of dergelijke). Moet wel eerst mijn Minecraft updaten naar 1.5.2 (met bijbehorende TMI en Optifine, ik maak het moeilijker klinken dan het is) vooraleer ik even kan langskomen op de server, speel namelijk nog op het eeuwenoude 1.5.1 :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...