Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn trip naar het Westelijke eiland was best wel mooi... Voor één of andere vage reden deed ik Print Screens in plaats van F2.

wowia.jpg

nogeswow.jpg

nogmaals.jpg

Geen idee wie hier woont, maar het uitzicht mag er wezen.

20130515124752.png

Dat is mijn nederige stulpje ^_^

(het woestijngedeelte dan)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Btw, normaal gezien als je doodgaat, ga je toch terug naar je bed? Dat is niet het geval bij mij, en hierdoor ben ik al bijna 10 diamonds kwijtgespeeld.

Werkt dat nu (weer) niet? Ik zal kijken of ik het vandaag kan fixe :)
Link to comment
Delen op andere websites

Verdraai het niet zo. Je bent bijna 10 Diamonds kwijtgeraakt omdat je bent doodgegaan, niet omdat je aan de Spawn respawned, gewoon minder doodgaan dus hypocrite.gif

Als ik nu gewoon aan m'n bed teruggespawnd zou zijn, had ik 20 blokken hoeven lopen, geen 2000... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jeeej, weer een zijde af. Des te groter het allemaal wordt, des te minder dat de vooruitgang begint op te vallen :puh:

20130527135721.png

20130527135703.png

20130527135826.png

20130527135806.png

20130527135920.png

Dus, ik had al een tijdje problemen met de Haydan Gate. Ik had de 2 torens ervan veel te dicht bij mekaar geplaatst in mijn mening, dus ik moest er iets op vinden. Na veel MCEdit-plakken en knippen heb ik dus plaats vrijgemaakt en de ruimte er tussen in opgevuld.

20130527140231.png

Van op ongeveer dezelfde plaats genomen toen:

20121106202922.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er top uit, Phoeny! Vooral van het vierde screen, het gebouw naast die met die diamond blocks. Dat patroontje met die driehoeken is erg origineel en mooi.:)

Zit de stad al bijna vol, zo langzamerhand? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zit de stad al bijna vol, zo langzamerhand? :puh:

:7

De teller staat momenteel op +410.000m². Oftewel, we zitten ongeveer 1/8ste van het uiteindelijke doel. Natuurlijk, des te verder ik van het centrum afgeraak, des te meer parken en grote stukken land er zullen worden opgeslokt. Dus, positief kijkend durf ik wel te stellen dat ik op... 1/7e zit van het eindtotaal. Het beslaat ondertussen al 13 verschillende biomes, heb al een Village moeten vernietigen, het tweede zal binnenkort ook moeten gaan... Maar als ik deze zijde af heb, dan ga ik wellicht werken aan het parlement en daar plan ik iets groots van te maken. Iets waarbij de kathedraal in het niets valt.

Dus, huidige stand, heb hem zo groot gemaakt als ik kan, want het wordt steeds meer gewoon een waas van pixels als ik alles binnen mijn beeld wil houden. Schaal is heel moeilijk om te begrijpen, maar ik zou zeggen: Kijk tussen de gebouwen door naar de pleintjes en dan begrijp je direct hoe groot alles is :puh:

mapiso.png

Vogelzicht en planning, de namen kunnen misschien herkenbaar klinken als je wat van mijn posts doorleest, ze keren vaak terug:

dhundenh.jpg

Een onaangepaste kaart van de huidige situatie voor de leut:

avradhun.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik met mijn onnozele impulsieve ideeën. "Het station is te klein, dat kan groter." en "De straten kunnen interessanter." Ik heb dus 2 dagen beziggeweest aan het herinrichten van het station (ik heb de platforms 7 blocks naar beneden gebracht en de sporen onder het gebouw laten doorlopen) en zwaarste van allemaal... Ik heb alle straten van Double Stone Slab naar Single Slab veranderd. Ben ik blij dat er iets is als MCEdit of ik was binnen een week nog bezig. Was een goede 24km aan straten.

Heb geen echte screen van het oude weten vinden... Maar hier is het rechts net nog te zien. Ben wel tevreden van het eindresultaat. Hoewel ik me toch stilaan begin te storen aan de uniformiteit van de gebouwen direct naast het station. Ga ik me eens op uitleven denk ik :7

20130529152210.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...