Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

... dus ga je uit verveling mn huis slopen omdat de trap 1/3 boven iemand anders zijn huis is gebouwd en mn volle chest verwijderen? Jezus man... :@

Je huis is verplaats omdat die zonder toestemming van de eigenaar op een ander huis was gebouwd, staat aan de zijkant van de berg, met alles nog in de chest. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ahum. Mn huis stond netjes op een ander stuk en had alleen de trap boven zn huis gebouwd. Meer niet. Ook heeft mn vriend net gezegd dat er in de chat het volgende (Ongeveer) is besproken:

Ja lelijk huis laten we hem slopen.

kijk een chest!

Er zitten 3 diamonds in... Kom we pakken ze iedereen 1tje (Ze waren toen met zn drieen in de server.)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus daarom speel je het niet...? :7

@Myron.B: Wat staat er op dan?

Volgens mij stond in de spoiler van Fire-Fighter een foto waarop stond: Janco's schapen.. BLIJF MET JE *KOP VAN MIJN SCHAPEN AF.

Link to comment
Delen op andere websites

Bovenstaande is ingame afgehandeld, graag weer ontopic. ;)

Verder een aantal leden hebben aangegeven om net zoals in een eerdere map, 1 groot huis gezamelijk te maken.

Meer mensen die dit ook willen? :)

Als jullie dit gaan doen dan doe ik ook wel weer een keer mee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een timing. :$ Bedankt, Crypteq! :tu:

Edit: Oh wat was die map gaaf! Het was erg nostalgisch om weer door mijn huis/afdeling te lopen. Het was leuk om op die map te zien hoe we samen werkten aan farms, mob traps, onze grote flat etc. Tevens blijft het een uitdaging om zonder chest-locks te spelen, ik kon de geheime opslagplaatsen van Bierbuikje en Domien aardig snel terugvinden, maar mijn eigen was nog wel eventjes zoeken. Maar we zochten zeker naar innovatieve manieren om onze dingen te beschermen tegen dieven. Voor de rest weet ik geen geheime opslagplaatsen meer, dus die hebben jullie goed geheim gehouden. :puh: Tevens de reusachtige laggende wheat farm, de uitgestrekte ondergrondse tunnels en het enorme doolhof dat we hebben gecreëerd. Je kunt er een uur doorheen lopen en nog kom je nieuwe hoekjes en kamertjes tegen waar je nog niet geweest was. Er zit zelfs nog een creeper-crater in een van de hallen van het gebouw. _O_

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...