Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Typ in de zoekbalk van je startmenu %Appdata%. Dan verschijnt het mapje Roaming. Klik daar op, en dan zie je als het goed is een mapje genaamd .minecraft. Als je daar op klikt en de save in het mapje saves plaatst, zou het moeten werken.

.minecraft is overigens ook het mapje waar je je screenshots terugvindt, je texture packs aan kunt passen, et cetera.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iedereen die gebruik maakt van mijn Nethergangen aub de bordjes willen laten hangen en de vuren in de wand niet uitdoven? Dat bespaart me tijd om alles weer op te lappen.

Bij deze claim ik de gangen officieel en geef ik iedereen toestemming ze te gebruiken, zolang je je aan bovenstaande regels houdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor diegene die die map niet kennen, dat is een map van 2 jaar gelden, waar we met z'n alles dus 1 huis hadden gemaakt, groot succes destijds. yep.gif

Voor de geïnteresseerden: Download van die map (natuurlijk in de orginele staat puh2.gif) (coordinaten: X -207 Y: 71 Z: 27)

Heb je die ene map nog waar ik eens een gigantisch kasteel heb gebouwd? Ook al weer een paar jaar geleden denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je die ene map nog waar ik eens een gigantisch kasteel heb gebouwd? Ook al weer een paar jaar geleden denk ik.

Als het goed is wel. Ik zal eens alle mappen uploaden die ik hier nog heb liggen. smile3.gif

Verder:

Omdat het me wel erg lang duurt met die update; Heb momenteel een server naast de huidige standaard draaien met de nieuwste snapshot versie. Deze is eigenlijk identiek aan de final 1.8.

Voor wie een kijkje wilt nemen, kom gerust langs op 84.82.33.238, hiervoor heb je wel de laatste snapshot nodig. Makkelijkste is om in de launcher een nieuw profiel te maken voor de snapshot versie.

Stuur even berichtje, want er staat een whitelist op omdat hier verificatie niet mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder:

Omdat het me wel erg lang duurt met die update; Heb momenteel een server naast de huidige standaard draaien met de nieuwste snapshot versie. Deze is eigenlijk identiek aan de final 1.8.

Voor wie een kijkje wilt nemen, kom gerust langs op 84.82.33.238, hiervoor heb je wel de laatste snapshot nodig. Makkelijkste is om in de launcher een nieuw profiel te maken voor de snapshot versie.

Stuur even berichtje, want er staat een whitelist op omdat hier verificatie niet mogelijk is.

zet mij er maar op ik ken door jouw geweldige rondleiding de weg toch al :)

(crazyskullzz)

>>> Door thebig: Onnodig lange quote weggehaald.<<<

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...