Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Je gaat naar multiplayer. Klik op add server vul het ip (gtaf.beastmc.com) in. En je kan op joinen klikken.

Edit: ik kan de andere server niet joinen. Ik vul dit ip in (84.82.33.238) is dat de goede? Ik heb snapshot14w20b

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het gras schiet niet echt op, he? Wanneer ga je dat gat eens dicht maken?

Dan claim ik ook maar eens Mooshroom Isl. voor de mij en de mensen die erop wonen. Je mag zeker iets bouwen, maar dan wel eerst eens toestemming vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor dat gat moeten we dik 10 stacks dirt hebben xD De zijkant heeft al 6 stacks gekost man :7

Ik wil het trouwens een community eiland maken. Dus als het gat dicht is kunnen daar weer mensen komen wonen en dan kunnen we elkaar helpen met supplies etc. De huidige inwoners zijn:

CrazyGhost

Mekane

Takeblom

Ik

Wie willen er hier bij komen wonen?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Nog even op een rijtje:

Standaard server (1.7.8 / 1.7.9):

Snapshot server (14w20b):

  • Adres: 84.82.33.238
  • Staat niet 100% van de tijd aan.
  • Geen whitelist, omdat die niet lekker werkt, hoop dat mensen dit niet gaan misbruiken door op andermans naam te gaan inloggen. Wie dit alsnog doet (en ja dat kan ik zien) wordt verbannen van beide servers!

Link to comment
Delen op andere websites

start minecraft opnieuw op dan kies je edit profiel daartussen staat iets van snapshot daar op klikken en akkoord gaan en geregeld

Voor dat gat moeten we dik 10 stacks dirt hebben xD De zijkant heeft al 6 stacks gekost man :7

Ik wil het trouwens een community eiland maken. Dus als het gat dicht is kunnen daar weer mensen komen wonen en dan kunnen we elkaar helpen met supplies etc. De huidige inwoners zijn:

CrazyGhost

Mekane

Takeblom

Ik

Wie willen er hier bij komen wonen?

ik had er 10 die zijn in lava gevallen :(

>>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de launcher opstart, zie je in de linker onderhoek 'Profile'. Je kan je profiel aanpassen of een nieuw maken. Zoals Crypteq zegt is het wellicht beter een nieuw te maken.

Je klikt dus op 'New Profile'. Er opent zich een nieuw schermpje. Eerst moet je 'Enable experimental development versions (snapshots)' aanklikken als dit nog niet gebeurd is. Daarna moet je bij 'Use version' snapshot 14w20b selecteren, de laatst gepubliceerde snapshot. Geef je profiel een naam en druk op 'Save Profile'

Selecteer dit profiel nu. Normaal zou nu in de rechter onderhoek 'Ready to play Minecraft 14w20b' moeten staan. Daarna is het zoals gewoonlijk Minecraft opstarten en naar de server gaan.

Wanneer je nu de volgende keer terug wilt op de normale server, zal je eerst je oude profiel terug moeten aanschakelen bij de launcher. Er moet dan, zoals gewoonlijk, 'Ready to play Minecraft 1.7.9' in de rechter onderhoek staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...