Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Andesite en granite komen veel voor en zijn makkelijk te craften to polished blocks, zo'n moeite was het niet. Is vooral in begin dat iedereen even zijn eigen kamer uitbouwde voor er aan de gangen werd gewerkt. Normaal uiteraard.

Ik vind het er nu hel mooi uitzien. Die nieuwe blocks geven veel meet mogelijkheden tot versieren. Wat normaal eentonige gangen gingen zijn, zijn nu gangen met granieten boord en andesieten vloer.

Link to comment
Delen op andere websites

Nuja, er zijn altijd genoeg mogelijkheden geweest ter versiering hoor. Denk maar aan je Smooth Stone slabs, Cobblestone en Stone Brick. Als je het had gewillen had je het altijd kunnen versieren. Het is inderdaad wel waar dat de huidige drie een goede aanvulling zijn op het bestaande spectrum (en zeer toegankelijk zijn), ik zou alleen willen dat men de Andesite wat donkerder maakt zodat het zich wat meer kan onderscheiden van de gewone Stone en Granite misschien wat meer roze dan nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik citeer mezelf maar even:

Snapshot server (14w20b):
  • Adres: gtaf2.beastmc.com of 198.20.98.218
  • Geen whitelist, omdat die niet lekker werkt, hoop dat mensen dit niet gaan misbruiken door op andermans naam te gaan inloggen. Wie dit alsnog doet (en ja dat kan ik zien) wordt verbannen van beide servers!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betekend 14w 20b dan? :?

Dat is een versie van een snapshot, 14 voor het jaar 2014, 20 voor week 20.

Deze kan je krijgen als je in de launcher een nieuw profile aanmaakt, en dan "enable experimental development versions" selecteert. Dan pakt ie altijd de laatste snapshot

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste tijd zit volgens mij in (...) het omzetten van de Andesite en Granite.

Valt wel mee hoor. Craften is de laatste tijd een stuk makkelijker. Als je CTRL ingedrukt houdt en met je linkermuisknop sleept dan wordt alles netjes verdeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste tijd zit volgens mij in (...) het omzetten van de Andesite en Granite.

Valt wel mee hoor. Craften is de laatste tijd een stuk makkelijker. Als je CTRL ingedrukt houdt en met je linkermuisknop sleept dan wordt alles netjes verdeeld.

En je hoeft het niet te smelten, dat scheel al een hoop werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...