Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Degene die er niet in kunnen moeten even een uurtje wachten (misschien langer). Mogelijk heb je binnenkort Hamachi niet meer nodig om in de server te spelen.

Lees bovenstaande tekst, degene die niet in de server kunnen :puh:.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar zit er dus een limiet van 16 aan een hamachiserver, dus nu verzoek ik iedereen die de server toch niet gaat bezoeken het netwerk te verlaten om zo ruimte te maken voor de mensen die dit wel graag willen. :)

Maar volgens mij is dat het probleem, want voor zover ik zie is iedereen die in het netwerk zit, ook actief in de server. Kan er via een tweede netwerk geen verbinding worden gemaakt met de server?

PS: Gelieve degene met de naam 'Jort' niet te kicken uit het netwerk. Dat ben ik namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat gaat werken. Als je je aanmeld bij het netwerk, dan blijf je daar gewoon in, ook als je op dat moment niet speelt. Dus als iemand uitlogt, dan is hij nog steeds lid van het netwerk. En zodoende blijft het netwerk vol, totdat iemand eruit stapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees nou toch niet steeds over mijn bericht. Ik zei toch een uur geleden of zo dat de server binnenkort (om kwart voor 9 of iets later om precies te zijn) niet meer op Hamachi zal draaien. Maar Wanted zal hier nog wel meer informatie plaatsen.

De server wordt NU geupdate.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Grote server update!

Zojuist heb ik een grote server update doorgevoerd. Deze heeft de volgende veranderingen:

- Je hoeft niet meer te joinen via Hamachi.

- Er is een nieuw admin systeem.

- De server start met meer geheugen.

Om nu de server te joinen heb je een programmaatje nodig om je naam in Minecraft te veranderen. Hij is standaard altijd 'Player'. Om je naam te veranderen kan je dit bestand gebruiken, of het programmaatje van BC7. Je start een van deze programma's en je voert je naam in. Nu start Minecraft, het inlog scherm laat je leeg, en je drukt gewoon op Login. Nu klik je op Play Offline, en dan klik je op Multiplayer. In het vak voer je het volgende IP-adres in:

94.213.131.188

Dan druk je op OK, en je zit in de server.

Dan nog even snel over de admins; de volgende mensen hebben zich inmiddels aangemeld (aanmelden kan nog steeds door middel van een PB).

- Venzio

- Vice

- .Senne

- Basssss

Op dit moment ben ik van plan om 2 admins in te huren gezien het aantal spelers. Over een paar dagen zal ik bekend maken wie ik admin ga maken in de server.

Veel plezier!

MVG,

Wanted

P.S: server gaat over 5 minuten aan.

EDIT: Server aan!

EDIT2: Update!

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, het is de bedoeling dat we over Minecraft praten. Deze server info etc. wordt gezien als reclame voor eigen server. Gebruik hiervoor a.u.b. iets anders dan dit topic. Een eigen topic kan in overleg met één van de moderators van dit forum (Kai-ShockWave, de admins en/of ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...