Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da's geen probleem. Ik ga vandaag verder ook wat dingetjes doen in mijn sp-wereld. Als je nog tips nodig hebt, mag je het altijd vragen. Voor bijvoorbeeld die blaze farm: ik mag wel zeggen dat dat simpel is, maar dat is enkel als je weet wat je doet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Even zitten te experimenteren met een design voor een brug. Als je iets er oud uit wilt laten zien dan kan je er immens veel detail in stoppen door creatief gebruik te maken van stairs en slabs en de mos-variant van cobblestone en stone bricks. Ik denk wel dat de overgang van het "pad" gedeelte naar het "brug" gedeelte nog iets beter kan.

bZvAerJ.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Daarnet een paar lekkere potjes Sky Wars gehad, ook 1 van 47 seconden! Ik speel de laatste tijd veel Team Skywars Insane (dan krijg je dia loot in de homechestst en bows met power 1 en 3). Maar dat potje van 47 seconden ging zo: 1 Chest openen, dia chestplate, regen potions, en een dia zwaard met sharpness 1. Omdat ik als class de Ecologist Class heb gekozen (krijg je standaard al een axe en 16 logs) meteen de logs naar planks gemaakt, en meteen naar het eiland naast me. Nou, 2 dood, en redelijke loot. Nu heb ik full diamant Armor op m'n iron leggings na dan. Gelukkig kwamen er nog 2 teams naar dat zelfde eiland (terwijl de ene naar het eiland bouwde waar ik op zat bouwde het team ernaast naar hun, dus ze konden zo doorlopen). Dat heb ik met 1 hartje overleefd. Gelukkig had ik nog de regen potions. Dan meteen naar het midden bouwen. Loot pakken, Fire Aspect en Sharpness 2 zwaard, Potection 4 helmet en chestplate, enderpearls, en in totaal 28 golden Apples. Met wat TNT het midden opblazen, naar het enige team wat nog over is ender pearlen, en klaar is het potje. :puh:

Op HyPixel heb ik nu 210 Solo kills, en 217 team kills. 19 Solo wins, en 13 team wins. :puh: Ook 17 mega kills, maar dat speel ik nooit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wie gebruikt er zoal WorldPainter? Het is een externe programma dat speciaal is weggelegd voor Minecraft waarbij je je eigen maps kunt maken.

Alles is zowat aanpasbaar, van klimaatsoort (biome) tot de grootte van de map. Da's dus de voornaamste reden waarom ik er regelmatig gebruik van

maak. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Windows 10 Minecraft Beta icon_mrgreen.gif

Inclusief betalende skins en texture packs? Wel is het zo dat deze versie is geschreven in C++ in plaats van Java, wat het waarschijnlijk iets stabieler en minder resource heavy maakt. Ik blijf toch maar bij de gewone PC versie. :)

Wie gebruikt er zoal WorldPainter? Het is een externe programma dat speciaal is weggelegd voor Minecraft waarbij je je eigen maps kunt maken.

Alles is zowat aanpasbaar, van klimaatsoort (biome) tot de grootte van de map. Da's dus de voornaamste reden waarom ik er regelmatig gebruik van

maak. icon_mrgreen.gif

Ik zie geregeld zulke maps voorbijkomen in YouTube videos en ze zien er zeker heel mooi uit, maar ik heb de indruk dat je nogal snel dingen uit proportie trekt. Bomen, bijvoorbeeld. Bepaalde boomsoorten (redwood) kunnen wel tot 100 meter hoog worden, maar ik vraag me af of dat wel zo passend is naast je huisje van vijf meter hoog. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...