Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Mij zal je waarschijnlijk niet meer in de server zien, kennelijk heeft mijn pc haat aan MineCraft.

Als ik in de server kom, zie ik mensen gewoon praten enzo, en ga minen. Opeens "respawnen" blokjes, alsof ze nooit gemined zijn, kan ik de zooi die ze droppen niet meer oppikken, en wordt ik opeens uit de server gekikt. Wanneer dat gebeurt, stopt al mijn internet meteen met werken, en kan ik niet eens m'n pc fatsoenlijk afsluiten (hoe vaak ik ook op welke knopjes dan ook druk, hij blijft gewoon aanstaan, en moet de aan/uit knop dus lange tijd ingedrukt houden). Dit gebeurt overigens pas sinds de nieuwe manier van server-gebruik.

Ik zal nog een virus-scan doen, maar ik betwijfel of dat het zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mij zal je waarschijnlijk niet meer in de server zien, kennelijk heeft mijn pc haat aan MineCraft.

Als ik in de server kom, zie ik mensen gewoon praten enzo, en ga minen. Opeens "respawnen" blokjes, alsof ze nooit gemined zijn, kan ik de zooi die ze droppen niet meer oppikken, en wordt ik opeens uit de server gekikt. Wanneer dat gebeurt, stopt al mijn internet meteen met werken, en kan ik niet eens m'n pc fatsoenlijk afsluiten (hoe vaak ik ook op welke knopjes dan ook druk, hij blijft gewoon aanstaan, en moet de aan/uit knop dus lange tijd ingedrukt houden). Dit gebeurt overigens pas sinds de nieuwe manier van server-gebruik.

Ik zal nog een virus-scan doen, maar ik betwijfel of dat het zal zijn.

+1. Ik heb hetzelfde probleem, sinds de server niet meer op Hamachi draait krijg ik ieder half uur wel eens een crash, en komen blokjes terug die ik weghaal of omgekeerd, dan plaats ik blokjes en verdwijnen ze weer.

Als dit niet opgelost raakt, dan weet ik ook niet of ik nog kom in de server. Het is er wel heel leuk, maar op deze manier heb ik echt geen zin om te bouwen.

Ik weet niet of het er aan ligt dat de server niet meer op Hamachi draait, OF dat het aan dat nieuwe admin systeem ligt. Het zal in ieder geval één van beide zijn, want sinds die 2 dingen er zijn loopt de server absoluut niet meer soepel.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit al ruim drie uur op de server met Basss, BC7, Zombiespeed, Wanted en Vince, maar heb niet één crash gehad. Wel eens gekicked geweest, maar dat lag aan mijn internet. En soms komen blokken terug, maar als je ze dan weer kapt zijn ze voorgoed weg..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit al ruim drie uur op de server met Basss, BC7, Zombiespeed, Wanted en Vince, maar heb niet één crash gehad. Wel eens gekicked geweest, maar dat lag aan mijn internet. En soms komen blokken terug, maar als je ze dan weer kapt zijn ze voorgoed weg..

Bij mij dus niet. Ik haal ze weg, ze komen steeds terug, zeg daar iets van op Minecraft, niemand zegt iets terug, opeens krijg ik een error wat met Java te maken heeft, geloof ik, en voor ik het weet stopt Spotify ermee, houdt MSN het ook voor gezien, en helpt het Windows Netwerk Diagnose en Herstel geval ook voor geen ene mieter.

Link to comment
Delen op andere websites

Dudes ik zat er ook nog in hoor... :7

Was bezig met mijn kathedraal. 8)

edit:

Ik zit al ruim drie uur op de server met Basss, BC7, Zombiespeed, Wanted en Vince, maar heb niet één crash gehad. Wel eens gekicked geweest, maar dat lag aan mijn internet. En soms komen blokken terug, maar als je ze dan weer kapt zijn ze voorgoed weg..

Hier wat zeg ik je :schater:

Volgens mij wist niemand dat ik online was. :7

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in die paar uur ook nul komma nul crashes gehad. Wel een kick, maar laten we daar maar niet over beginnen. :clown:

Ik ben tevens bezig met een nieuw project, welke gesteund word door verscheidene hulporganisaties (lees: andere leden in de server). :engel: Morgen ga ik bezig met de vierde verdieping van het gebouw, welke de eerste versmalling zal bevatten. :bier:

Maar de pics van vandaag. :)

mp34.png

mp35.png

mp36.png

Mijn project is helemaal rechts aan het eind van de brug, na de sterrenwacht maar nog voor BC7's toren.

En btw, dit vond ik een wel heel droge slogan die ik kreeg na het disconnecten. :clown:

mp37.png

Link to comment
Delen op andere websites

Mij zal je waarschijnlijk niet meer in de server zien, kennelijk heeft mijn pc haat aan MineCraft.

Heb je toevallig Windows 7 x64 en een Atheros of Realtek netwerkinterface? Het schijnt dat dat problemen geeft.

Ik heb maar 1x een disconnect gehad, iets van Software caused connection abort.

Waar ik me op het moment wel nogal aan stoor, is dat er soms gewoon spullen uit mijn ovens verdwijnen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Wel 64 bits (ik had al verwacht dat het daaraan zou liggen), maar een SiS191 netwerkkaart in plaats van Realtek of Atheros. Wel een Realtek geluidskaart, dus wellicht dat Realtek ook rebranded SiS netwerkkaarten uitgeeft. Ook heb ik Vista in plaats van 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik me op het moment wel nogal aan stoor, is dat er soms gewoon spullen uit mijn ovens verdwijnen ...

Ook hier heb ik geen last van. Ik gooi gewoon altijd 64 dingetjes (bv sand of cobblestone) in de oven, plus 8 coal. Er is nog nooit iets verdwenen. :sigaar:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad een zwaar minpunt, men moet wel realiseren dat we niet op andermans gebouwen gaan bouwen. Nu weet ik dat mijn brug een bron van infrastructuur is, maar ik vind het niet echt fijn als jan en alleman 'm gaan uitbreiden zonder dat ik het überhaupt weet. :cab:

Edit: Maar even een awesome Minecraft filmpje tussendoor, echt vet hoe hij dat heeft gemaakt: :bier:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Damn, de server is nog niet aan. Opschieten Wantie. :puh: Wat is Minecraft toch een geniaal spel en lang leve vaders die een spel voor je wil kopen als het niet om vechten draait. :7

Ik houd ook niet van uitslapen (Lees: ik word gewoon te vroeg wakker), maar negen op de tien Nederlanders/Belgen ziet het weekend als dé mogelijkheid om tot het begin van de middag in z'n bed te liggen. Dat gaat dus nog wel even duren, vrees ik.

Weten jullie trouwens of er een modificatie/tool bestaat waarmee je de ingame-tijd kunt instellen? Met MineEdit lukt het wel, maar dat programma laat de rest van m'n spel ook in de soep lopen. Zo kwam ik elke keer weer op een andere plek terecht als ik m'n world opstartte, terwijl je gewoon verder hoort te gaan op het punt waar je het spel had opgeslagen.

Bewerkt: door Empire
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...