Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zal pas weer op de server kunnen als ik Minecraft heb gekocht :(. Een of andere idioot heeft met zijn texture pack (die ik heb gedownload) mijn hele bin map verneukt. Het was een soort Citybuild texture pack.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal pas weer op de server kunnen als ik Minecraft heb gekocht :(. Een of andere idioot heeft met zijn texture pack (die ik heb gedownload) mijn hele bin map verneukt. Het was een soort Citybuild texture pack.

Moet ik de Bin map voor je uploaden?

want je hebt wel zelf die freeweekend gekregen dus mag je m ook nog houden vind ik

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, de server is nog niet aan. Opschieten Wantie. :puh: Wat is Minecraft toch een geniaal spel en lang leve vaders die een spel voor je wil kopen als het niet om vechten draait. :7

Ik houd ook niet van uitslapen (Lees: ik word gewoon te vroeg wakker), maar negen op de tien Nederlanders/Belgen ziet het weekend als dé mogelijkheid om tot het begin van de middag in z'n bed te liggen.

Vandaag lekker om iets over 12 wakker geworden. Heerlijk. :engel:

En voordat men begint te zeiken om ontopic... et voila, dalijk eens Minecraft gaan spelen. Ik moet nog wel een boel cobblestone voor mijn kathedraal though. :{

edit: trouwens een idee om dat adres aan de beginpost te koppelen? Is lastig iedere keer weer opzoeken. :cab:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

En zoals hier te zien is, loopt het niet altijd op rolletjes. Wat een simpele poging tot het verlichten van het zwembad al niet tot gevolg kan hebben...

In de Singleplayer ben ik nu trouwens bezig met een fort in de bergen, waar ik allemaal Reed verbouw in kleine 'terrassen'. Nog een hele klus om alle waterstroompjes in goede banen te leiden.

Link to comment
Delen op andere websites

mp38.png

Neuhjoh, hout kan niet in de fik vliegen. Da's echt onmogelijk. :clown:

Edit: Empire, ooit aan gedacht een andere site te nemen dan ImageShack? :puh: Het plaatje deed er anderhalf minuut over om te laden.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst zit ik gister uren aan die k** kathedraal te werken... alles voor niks aangezien het allemaal naar de pleuris was verdwenen. Nu die herstart heb ik WEL al de f***ing cobblestone die ik heb gemined, maar ben ik EN al mijn diamanten kwijt EN al mijn diamanten tools.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...