Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Big Boss en ik hebben vandaag aan een gezamenlijke waterval tussen onze huizen gewerkt, en het resultaat is sensationeel: klik. Het was echt een hele klus om het water precies goed te laten lopen, zodat het niet alle kanten op stroomde. Maar goed, we hebben het dus voor elkaar gekregen. Achter de waterval bevindt zich trouwens een open pad, waardoor je de waterval dus ook vanuit de berg kunt bekijken.

Bewerkt: door Empire
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis weer vanalles :-(. Maar ik ben van plan om het spel in ieder geval voor 31 oktober te gaan kopen. Nieuwe mobs lijken me echt leuk _O_.

Ik heb mn villa platgebrand

Maar vuur werkt toch niet in MP?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis weer vanalles :-(. Maar ik ben van plan om het spel in ieder geval voor 31 oktober te gaan kopen. Nieuwe mobs lijken me echt leuk _O_.

Ik heb mn villa platgebrand

Maar vuur werkt toch niet in MP?

Blijkbaar ineens wel, je kan zowel met lava als flint and steel dingen verbranden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik dit ergens downloaden :7

http://minecraft.net/

Als ik inlog kan ik niet op play offline drukken ?

Dan staat er wss ' play online once to play offline' , dit houd in dat je eerst Online MOET spelen voordat je pas offline kan. Wss word de aankoop accountsgeboden en moet je of een account vinden die betaald heet, of een betaald account aanmaken (dus kopen via paypal).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis weer vanalles :-(. Maar ik ben van plan om het spel in ieder geval voor 31 oktober te gaan kopen. Nieuwe mobs lijken me echt leuk _O_.

Ik heb mn villa platgebrand

Maar vuur werkt toch niet in MP?

Wel dus :puh:

wou die bladeren van bomen weghalen dus gooide er lava op

toen stroomde de lava eraf en ging tegen mn huis aan >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment bezig met een nieuwe mijn. Het is een nieuwe locatie (pracht locatie, 3 bergen met meertje tussenin, soortvan :puh:) en ik heb er een heel lelijk huis staan nog, maar ik ben van plan een mega trap naar de bedrock (onderkant) te maken, en tussen elke trap (5 naast elkaar, elk apart) stroomt water. Mijn bedoeling is om dit tot de bedrock te laten gaan met afentoe een verdieping ertusesn :)

Pics in spoiler :)

weg naar de mijn:

Minecraftmijn1.jpg

De treden die uiteindelijk naar Bedrock gaan:

Minecraftmijn2.jpg

Het 'begin station'

Minecraftmijn3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als er nou maar wel dingen te mijnen zijn. Ik heb ook wat opgemerkt toen dat water over die lava heenging, dat veroorzaakt bakken met iron!

@BB EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC EPIC

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...