Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Ik zeg al een tijdje dat ik mijn screens ook maar eens zou moeten uploaden, dus bij deze. Er zitten volgens mij enkel screens van multiplayer bij (misschien 1 of 2 SP?). Maar goed, dit is tenslotte een algemeen topic. Niet iedere screen is trouwens recent, sommige zijn al van enkele dagen geleden of zo.

(Kunnen zowel grote als kleine screens inzitten omdat photobucket even raar deed).

Screens van Bierbuikje's zwembad toen het net werd opgevuld met water.

261f312.png

21b243n.png

29z3cbr.png

Wat fun met TNT

MinecraftTNTfun.png

Ons huisdier (Het varkentje).

Minecraftvarkentje.png

Minecraftvarkentjezwemt.png

Nog 2 screens van mijn werk dat ik gisteren heb afgemaakt (WELKOM).

MinecraftWELKOM.png

MinecraftWELKOMnacht.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom verbranden jullie alles joh? Hak eht gewoon weg, gaat sneller en levert meer op.

Ze wouden verbranden zodat het sneller ging, maar er ging wat fout, en dardoor stond er vanalles in brand, zoals mijn boomhut (Bedankt :7). Maar ik heb nu al een nieuwe boomhut, die eigenlijk nog beter is.

Hier een afbeelding daarvan (Nou ja, het zicht dat ik heb vanuit de nieuwe boomhut).

Minecraftzichtvanuitnieuweboomhut.png

Dat vuur was echt verschrikkelijk lol, iedereen in de server kon het zien branden. Gelukkig is het wel weer opgelost, en is er nu een 'anti-brander-functie'.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

He je ziet mijn toren op je foto. ^_^ Maar hoe kom jij aan een custom skin met Free2Play weekend versie van het spel, Vice? :puh:

Ik had een skin gedownload, en die toegepast, maar hierdoor heeft iedereen nu die skin (anderen zien het uiteraard niet), behalve degene die een officiële versie hebben, en via de website hun skin hebben aangepast. Zij zijn niet Mario (had een Mario skin gedownload xD).

Link to comment
Delen op andere websites

He je ziet mijn toren op je foto. ^_^ Maar hoe kom jij aan een custom skin met Free2Play weekend versie van het spel, Vice? :puh:

Ik had een skin gedownload, en die toegepast, maar hierdoor heeft iedereen nu die skin (anderen zien het uiteraard niet), behalve degene die een officiële versie hebben, en via de website hun skin hebben aangepast. Zij zijn niet Mario (had een Mario skin gedownload xD).

Ahzo... :puh:

Hoe bouw jij een boomhut dan? Want stammen lukt wel, maar die blaadjes eromheen moeten groeien.

Je zoekt een enorme boom, plat er wat laddertjes tegenaan en hakt 'm van binnen helemaal uit zodat je een mooie kamer krijgt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

He je ziet mijn toren op je foto. ^_^

Dat is mijn toren die je ziet, de jouw staat nog wat verder. :puh:

Ik heb nog nooit van deze game gehoord, lijkt me dat er wel een of ander sfeertje in die game hangt. Wat is dat voor server die ik zie op die screens?

Op pagina 23 van dit topic vind je de nodige uitleg. :)

Link to comment
Delen op andere websites

He je ziet mijn toren op je foto. ^_^

Dat is mijn toren die je ziet, de jouw staat nog wat verder. :puh:

Je verpest het uitzicht met je toren. :t:puh: Nouja, ik moet toch nog eens op die skydive klimmen om te kijken hoe m'n toren er van veraf uit ziet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...