Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

>>> Door Visser23: 2 reacties die hierboven stonden verwijderd.<<<

Jongens, houd nou even op met al die triviale praatjes, en richt je weer op Minecraft. Er is al meerdere keren door Visser23 aangegeven dat dit niet meer toegestaan was, en het zou toch zonde zijn als het topic op slot gaat. Dan zijn we de sigaar, want dan kunnen we er helemaal niet meer over praten.

Ik krijg trouwens nog steeds vragen over het texture pack dat ik gebruik. Ik had er een paar pagina's terug al naar gelinkt, maar voor het gemak dus nog maar een keer: klik

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Dergelijke uitspraken zijn als sneeuw op een groen grasveld, en dienen uiterlijk om hun gezag te laten zien.

Ah fijn, ik zal eens kijken naar dat texture pack,want het ziet er schitterend uit.

Heb je ook met animated fire/water gedownload?

En het is toch V3?

Link to comment
Delen op andere websites

Ah fijn, ik zal eens kijken naar dat texture pack,want het ziet er schitterend uit.

Heb je ook met animated fire/water gedownload?

En het is toch V3?

Ik raad je inderdaad wel aan om de patch te downloaden. Niet alleen vanwege het vuur/lava/water, maar ook omdat sommige andere textures dan ook niet goed worden weergegeven. Zo heb ik wel eens meegemaakt dat mijn bricks voor de helft uit de texture van een brandend vuurtje bestonden. Is op zich wel leuk, zo'n compacte open haard, maar het is wel erg vervelend als je er mee wilt bouwen. Wat je met V3 bedoelt moet je me nog even uitleggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je met V3 bedoelt moet je me nog even uitleggen. :puh:

Er staat

Download V3:

Maar onder de screens daaronder staat

Download V2.1:

heb overigens V3 nu geinstalleerd, en zal het nu gaan checken. Als je een tijd niks meer hoort heb ik internet problemen, of is het geslaagd en geniet ik nu van Minecraft zijn nieuwe textures. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat ik het ook maar eens ga proberen, ik hoor verschillende mensen zeggen dat ze dachten dat het een kut spel was door de graphics maar uiteindelijk toch verslaafd zijn geworden.

Zo denk ik ook dus ik zal hem maar is een keer uitproberen ^^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat ik het ook maar eens ga proberen, ik hoor verschillende mensen zeggen dat ze dachten dat het een kut spel was door de graphics maar uiteindelijk toch verslaafd zijn geworden.

Zo denk ik ook dus ik zal hem maar is een keer uitproberen ^^ .

Zo dacht ik er eerst ook over. Het deed me op het begin nogal veel aan een ondermaatse Runescape-kloon denken. Uiteindelijk heb ik het toch maar gedownload, en na een paar uurtjes spelen vond ik het echt een vet spel. Typisch zo'n spel waarbij je door de slechte graphics heen moet kijken, en gewoon moet genieten van de creatieve gameplay. Zeker als je met meerdere mensen tegelijk speelt is er van alles mogelijk. Toegegeven, het is geen Sims waarbij je je huis kunt inrichten met allemaal kitscherige prulletjes en nichterig bloemetjesbehang, maar het gaat ook meer om de lol van het bouwen, graven en verkennen.

Geef het een kans. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Lolz, ik ben ook weer begonnen met mijn single player spel verder te spelen, en ik ontdekte iets nieuws :puh:. De zon was al een minuutje of zo opgekomen, maar er was een zombie die maar niet in brand vloog, ik vroeg me af waarom, maar ik denk dat ik weet hoe dat komt. Als Zombies in het water rondzwemmen, dan kunnen ze ook niet opbranden xD.

Best vervelend :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...