Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Hallo mensen, ik heb nu minecraft maar als ik dit wil openen dan gaat dat niet, hoe kan dit? :/

Heb je het gewoon gedownload van de site?

Zoja, dat is alleen de launcher, om het spel te spelen moet je de game bestanden hebben dat kan door het spel te kopen (10 euro).

je hebt dus de Minecraft game bestanden nodig als je het spel wilt spelen.

Mocht je er niet uitkomen stuur dan een pb ;)

Zo nee, en je hebt alle game bestanden dan moet je controleren of java / de juiste java versie geïnstalleerd is.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

*afbeelding*



What The F*** is dit? :O

Dit komt er op mijn scherm als ik Minecraft wil starten! :cry:

Wat ik van de error kan aflezen is het een OpenGL error, en dat kan erop duiden dat je op de desbetreffende computer niet de (juiste) videokaart drivers hebt geinstalleerd. Of de videokaart is niet compatible.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het spel nu maar ik snap niet echt hoe ik kan bouwen en hoe ik vuur en dat zwaard en alle andere shit krijg :puh: .

Ik weet hoe ik dit krijg: Vlees, zand, hout, modder(?), steen, bloemen, wol,bomen(?) en dat is het.

Iemand? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van mening veranderd :puh: . Ondanks dat de graphics slecht zijn is het een geweldige game. En na een uurtje vallen de graphics je niet een meer op en speelt het gewoon als een spel als gta, als een normaal spel ondanks dat de graphics heel anders zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat ook het grote struikelblok van Minecraft is. Mensen zien de gedateerde graphics, en zijn dan al snel geneigd het spel links te laten liggen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook met zo'n instelling aan het spel begon. En da's zonde, want zo komen heel veel mensen nooit in aanraking met het spel.

Want zoals ik bij vrijwel iedereen in dit topic heb gezien, veranderen ze na een uurtje of twee flink van mening. Ze krijgen het bouwen, jagen en resources vergaren onder de knie, en dan is er opeens heel veel mogelijk. De beruchte server krijgt er vrijwel dagelijks nieuwe bezoekers bij, die er ook aan verslingerd zijn geraakt.

Dus nog even een tip voor alle mensen die dit spel in eerste instantie niet zo zien zitten: geef het een kans. Laat je niet misleiden door de buitenkant, want de binnenkant is zo veel beter. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

*afbeelding*



What The F*** is dit? :O

Dit komt er op mijn scherm als ik Minecraft wil starten! :cry:

Wat ik van de error kan aflezen is het een OpenGL error, en dat kan erop duiden dat je op de desbetreffende computer niet de (juiste) videokaart drivers hebt geinstalleerd. Of de videokaart is niet compatible.

A'aight, is niet zo erg. Is op de PC van mijn moeder, en ik ben er toch maar 2 weekend'en per maand dus is niet zo erg :)

Thanks ;)

Link to comment
Delen op andere websites

A'aight, is niet zo erg. Is op de PC van mijn moeder, en ik ben er toch maar 2 weekend'en per maand dus is niet zo erg :)

Thanks ;)

Je kan kijken of er drivers voor die videokaart beschikbaar zijn en die installeren, als de videokaart compatible is dan moet de drivers installeren het probleem verhelpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...