Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Ik vind het jammer dat lets players met hun minecraft lp's stoppen...

Ik speel deze game nog steeds maar ik vind het jammer dat bijv die david ermee is gestopt.(of in iedergeval het niet vaak meer speelt...)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het jammer dat lets players met hun minecraft lp's stoppen...

Ik speel deze game nog steeds maar ik vind het jammer dat bijv die david ermee is gestopt.(of in iedergeval het niet vaak meer speelt...)

Idd vind ik ook wel jammer, ik kijk nog elke dag op z'n kanaal in de hoop dat er nog een video komt :puh:. Ook z'n livestream check ik soms, omdat daar ook wat Minecraft content op staat die nooit op YouTube hebben gestaan.

Uit wat ik heb gehoord speelt hij nog wel Minecraft, maar filmt hij het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat lets players met hun minecraft lp's stoppen...

Ik speel deze game nog steeds maar ik vind het jammer dat bijv die david ermee is gestopt.(of in iedergeval het niet vaak meer speelt...)

Idd vind ik ook wel jammer, ik kijk nog elke dag op z'n kanaal in de hoop dat er nog een video komt :puh:. Ook z'n livestream check ik soms, omdat daar ook wat Minecraft content op staat die nooit op YouTube hebben gestaan.

Uit wat ik heb gehoord speelt hij nog wel Minecraft, maar filmt hij het niet meer.

Davidr64yt?

Link to comment
Delen op andere websites

Die van jx23 heb ik ook gezien, vind hem alleen tegenwoordig een beetje saai...

En minecraft dad heb ik nooit leuk gevonden... Die kinderen zijn wel grappig maar ik vind ze soms zo irritant als ze telkens er doorheen lullen... XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk tegenwoordig het kanaal van Bananapielord. Bij momenten is het wel saai als hij een 15 minuten lang hout zit te hakken en alleen maar over z'n privé leven praat; maar over het algmeen is het wel fijn om te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Paperbat ownt gewoon, ook met andere games, ik volg m al redelijk lang :puh:

ff ontopic

Ik heb vandaag dit gemaakt in BC zn server : gtagames.png

Het moet op het logo van gtagames lijken, hij is een beetje slecht gelukt, maar heb er 2 uur over gedaan en ben er wel blij mee

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik speel nu voor het eerst minecraft en het is echt leuk! Ik ben nog wel echt een noob: ik ging een keer een soort van mijn maken, toen het donker was bleef ik daar binnen. Toen het eenmaal weer licht werd ging ik een beetje rondlopen met als gevolg dat ik mijn mijn niet meer kon vinden. Na 2 (minecraft)nachten heb ik het toch weer gevonden. Haha je raakt best wel snel gedesoriënteerd als je even niet oplet. Verder een pracht-game.

Link to comment
Delen op andere websites

Tip zorg altijd dat als je een locatie heb dat moeilijk terug te vinden is allemaal dingen maken die opvallen tussen de natuur van Minecraft. Deze tip moet je altijd uitvoeren in de Nether, omdat het daar nog erger is.

Link to comment
Delen op andere websites

Doordat ik mijn huis vaak niet vond heb ik af en toe wel eens een nieuwe wereld moeten opstarten :puh:. Ik zou graag iets maken zoals X heeft gemaakt (davidr64yt), heb ooit al een soort gelijkaardig huis gemaakt, en was er wel eens mee begonnen, maar het voelt niet hetzelfde aan :puh:...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...