Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben toch die mijn in gegaan en hij is verschrikkelijk groot. Ik heb lekker veel goud verzameld, rood spul en blauw spul. Uiteindelijk werd de mijn zo groot dat ik niet meer wist hoe ik naar boven moest komen... uiteindelijk toch gelukt. :)

Weet iemand wat je met dat blauwe spul kan doen?

Dat rode spul heet Redstone en dat blauwe spul Lapis Lazuli. Met die Lapis kan je blauwe blokken maken.

Bedankt!

Kan je ook online? Ik moet dan een IP-adres van de server invullen ofzo. Is er geen GTAForum server? :)

Tweakcraft.net(is ook het IP) is wel een leuke server. Intotaal +/-900 mensen, met veel huge bouwwerken. Meestal zijn er ongeveer 30-40 mensen tegelijk online.

Binnenkort gaat mijn server 24/7 gehost worden, dan kunnen daar wel wat leden spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een GTAForum server. PB me maar voor het IP, sinds een van de mods ons heeft weggejaagd mag dat blijkbaar niet hier meer besproken worden. :puh:

Ik zou het niet meer een GTAForum server noemen :puh:, er zitten GTAF leden in, maar ondertussen ook veel vrienden van leden enz. Op zich wel jammer, maar ik mag niet klagen want ik heb er ook iemand naartoe gekregen xD.

En @Supergtagamer, het is echt een heel leuk spel, en bij de meeste mensen ook verslavend. Ik ben MC ondertussen wel een beetje beu geworden, maar sommigen spelen het nog altijd heel actief.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eerst met tegenzin toch ook maar gekocht gisteren, op aanraden van `n maat van me.... Ben nu al verslaafd, zat gisteren tot 3 uur `s nachts Minecraft te spelen, en was rond 8 uur begonnen :7...

Vind het alleen wel een stuk leuker in multiplayer aangezien je dingen kunt spawnen... Die exploderende penissen in single player staan elke keer boven op m`n huis, en als ik dan boven ben dan hoor ik psshhh BOEM en ligt m`n huis weer aan diggelen. Plus ik kan in single player bijna geen resources vinden. Ben best wel een paar uur bezig geweest en heb misschien `n stuk of 10 coals gevonden, en verder niets. Zijn ook weinig caves in m`n wereld. Ben in m`n onderdak dingetje recht naar benenden gaan graven met ladders, en ik ben echt NIETS tegen gekomen gewoon, en zit toch al best diep nu.

Denken jullie dat het wijs is om een nieuwe wereld te beginnen, met de hoop dat er dan meer resources te vinden zijn?

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, niet echt, ik raad je aan om eens horizontaal grote ruimtes te beginnen graven (met behulp van genoeg Torches natuurlijk). Die groene penisen zijn Creepers, di eigelijk makelijk te vernietigen zijn als je weet hoe. Je moet in golven er naartoe lopen en terug lopen, elke keer 1 slag toedienen. Ze liggen met 3 slagen al neer, dus het duurt niet lang. Over dat graven van je, je kan maximum zo'n ±120 blokken naar beneden gaan voor je echt op Bedrock zit, daar stopt het verticaal gaan dus, je bent in feite verplicht om wat horizontaal te graven ;)

(Ik was ook verslaafd na een uurtje hoor, dat gebeurt bij iedereen :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

1.5 is zooooooooooooo heldig _O_

Sneeuw _O_

Bliksem _O_

Regen _O_

Echt he + de nieuwe soort rails die ik al mooi aan het gebruiken ben. :dans: Ik was een tijdje gestopt na een verslaving toen het nog alpha was omdat het spel op mijn PC begon te flippen maar nu ben ik weer gaan spelen. En guess what... weer verslaafd. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die davidr64yt misten....

Hij is weer begonnen met videos over minecraft!

Idd al gezien, maar na episode 2 is er weer een tijdje niets meer gekomen :puh:.

Hij moet met 1.5 spelen, dat weersysteem is gaaf. Al zijn er een paar dingen die ik wel jammer / raar vindt:

1. Soms zie je duidelijk aan de ene kant regen en aan de andere kant sneeuw (beetje onrealistisch)

2. Sneeuw smelt niet als er regen op valt

3. Er valt nogal vaak iets uit de lucht

Verder vind ik het idd wel gaaf (die 3 punten lijkt veel, maar op zich niet zò erg).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...