Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoorde goede berichten over dit spel van mensen uit mijn klas & nog meer mensen bij mij op school. Wat voor een spel is het precies;p ?

Want ik snap ut niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou zeggen, bekijk dit is(1.49 tot 3.49 kun je skippen):

Ga ook is naar die gast z`n kanaal en bekijk de eerste afleveringen van "Welcome to Minecraft" eens ;)

En 16 en 17....

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee of iemand me kan helpen maar ik zeg het toch maar even:

ik heb een probleem met men Minecraft... sinds een paar uur is een van mijn saves vern**kt... als ik deze open komt het gewone laadscherm waarna ik enkel maar een nachtlucht zie (afkomstig van mijn ingame tijd) en de omkadering van 1 enkel blokje voor mij, terwijl ik ergens 30 blokjes in een mijn zit (geen screen mogelijk, hij laat een zwart scherm doen). Na zo'n 6-8 seconden dit beeld sluit Minecraft zichzelf dan weer af. Wat is er met deze save gebeurt en is het op te lossen? :{

Link to comment
Delen op andere websites

In Multiplayer is er een bug dat je skin verdwijnt als je geteleporteert hebt. Dit gebeurd echt enkel voor jezelf, de rest van de server blijft de skin zien die je hebt geupload op Minecraft.net. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Heb laatst mezelf getest op minecraftanonymous.com, ik had 42%, maat van me had 78% :7 Wat hebben jullie? :D

EDIT@Hieronder: Had het inderdaad verkeerd gedaan, die van jou bedoelde ik..

Patch 1.6 is overigens best wel stom, redstone torches branden nu stuk als je ze aansluit op een loop voor een pulse-generator... Zelfs detector rails lopen vast als ze een lange tijd aaneengesloten een knipper-pulse uit moeten zenden(door een cart die er steeds overheen rijdt...

Had een vette spoorweg overgang gebouwd met knipperlichten en noteblocks die een pingel gaven als er treinen voorbij kwamen, via 'n 5-clock pulse generator... Die werd dan gecombineerd met een signaal van 'n stuk of 10 detector rails bovengronds. Loopt ie na 'n seconde of 5 vast en blijft hij hangen. Daarna geprobeerd met een minecart op een cirkelvormige track met één detector railstuk, die gaat rijden bij detectie van een trein bovengronds, in plaats van een 5-clock pulse die blijft rondgaan, maar dan dan loopt de detector rails vast op "aan" als er meer dan 10 seconden een trein gedetecteerd wordt bovengronds...

Elke keer als ie dan vast loopt moet je server opnieuw starten of het onderdeel dat vast hangt helemaal gaan veranderen door andere blokken eronder te plaatsen, aangezien de redstone charge opgeslagen blijft in dat blok of zo.

Overigens onze huisjes in MP :D

Oude huis(sorry voor Engelse tekst, had die screen nog liggen van iets anders:P, Linxu is overigens een andere speler :puh:)

allmybasearebelongtome.jpg

Nieuwe huis(nog niet af):

HuisMP.jpg

train tracks naar oude huizen, ongeveer 5 minuten voordat je er bent, helft van iron en alle gold/redstone wat we daarvoor nodig hadden hebben we zelf gemined :puh:...

RailwayMP.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Die link van jou werkte niet, dus heb een andere test gedaan:

banner_60.png [sSSS]

Heb donderdag ook Minecraft gekocht. Ik speelde het al wel eerder.. maar.. uhm ja. Als iemand nog een leuke server weet mag je wel zeggen xD. Ik ken er al wel enkele, maar er zijn er nog niet zoveel waar ik echt 'fan' van ben.

Trouwens wel waar dat 1.6 beetje buggy update is. Heeft veel bugfixes met zich mee gebracht, maar ik crash veel in mp servers.

Je "Glassroof for Mine" doet me denken aan X's X-Light 9000 of zo.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb ik `m ook van gekopieerd :$ Had overigens de verkeerde link geplaatst, bedoelde die van jou :puh:

Helaas hebben wij niet echt veel plek meer voor grote builds op onze server omdat het landschap niet echt geweldig is om te bouwen, ik en nog iemand waren helemaal ingebouwd door de anderen en door onszelf, en ik kon alleen maar richting zee uitbreiden en daar staat dus m`n greenhouse. Hadden allemaal veel te dicht bij elkaar gebouwd en iedereen is richting elkaar gaan uitbreiden, daarom zijn we nu allemaal op 1 na half aan het verhuizen. Wordt bijna niets gespawned(alleen als je dood gaat en je had heel veel waardevols bij je, bij bugs waarbij opgepakte items die gebruikt waren na 1 keer gebruiken kapot zijn, of in hele extreme gevallen bij mega lange railroads bijvoorbeeld :7)... Zijn trouwens ook maar met 3 a 4 man, en we spreken alleen Engels...

Ik zou zeggen, zoek nog eens rond naar mensen hier, er zijn hier vast nog wel meer mensen die via Hamachi een server hosten en veel ruimte hebben...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...