Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik zojuist de raarste bug/glitch, fout door AMD iets gevonden. Als je via de nieuwste .EXE opstart dat je al het nieuws te zijn krijgt en updates. En je hebt AMD Vision, moet je bij Gaming>3D Application Settings het vakje Morphological Filtering aanvinken, en dan de Minecraft.exe aanklikken. Lijkt het net alsof je zwaar onder invloed bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren begonnen met single player world, van plan om er niet te gaan cheaten (heb alleen gecheat voor bladeren omdat je die nog niet kan krijgen, kan pas vanaf volgende update, maar ben wachten beu :$).

Waarvoor heb ik bladeren nodig dan, voor een boomhut xD.

34q1gyo.png

Er zit ook dirt rond om te beschermen tegen onweer, maar ik ben al bezig met een 'alternatief' dus dat dirt kan wel weg binnenkort xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens aan, mijn idee kwam daar ook van xD. Ik was het wachten op 1.7 uiteindelijk beu, dus besloot ik om mijn "niet-cheaten-met-monsters" wereld alvast te starten. En ik heb nog wel plannen voor in die wereld, dat word denk ik mijn vaste survival wereld.

Een ander plan (waarschijnlijk een groot en lang project) is om een kasteel te bouwen :puh:. Ook zou ik een haven willen en zo omdat ik 2 plekken heb VLAKbij de spawn (en m'n boomhut) om zo'n haven te bouwen, dus moet ik ook nog kiezen xD.

Ik maak nu een klein tuintje om brood te maken, en daarna begin ik aan de haven. Dus ja, ik heb wel plannen voor in die wereld xD. Maar de boomhut kwam iig wel van Minecraftwb. Heb er nog wat aan verdergewerkt, maar ik kan niet iedere keer afbeeldingen plaatsen :puh:. Misschien zag je op die screen helemaal rechts wel een bordje, dat is de nooduitgang xD. Die heb ik ingericht. En waarvoor dient de nooduitgang: Wel, heb al paar keer gehad dat er een monster op m'n dak OF beneden staat, en als dat net een creeper is, en ik ga via de ladder, dan ontploft die waarschijnlijk. Dus besloot ik om ook een makkelijke uitgang te hebben xD.

Heb op Twitter al een stuk of 5 tweets op een uur tijd geplaatst xD.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bewaar mijn plannetjes nog even voor 1.7

Straks komt er nog iets bij zoals bij 1.6 Wild grass dat je een nieuwe wereld moet maken om het te hebben.

En ik heb ook gehoort dat ze iets wouden doen dat de animals op bepaalde plekken spawnen en niet meer opnieuw spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat laatste hoop ik dat niet waar is :puh:, zou vervelend zijn.

Eerst was ik vafn plan om een wereld te maken in 1.6.6 en eentje in 1.7 xD, als wat nieuw is in 1.7 me niet bevalt kon ik naar die van 1.6.6.

En volgens mij komt er ook iets nieuw in 1.7, want iemand had op Twitter aan Notch gevraagd of hij en zijn vriend zouden wachten tot 1.7 er is, en Notch zei van wel. Daarom wachtte ik ook, maar het blijft maat duren, en ik verveel me toch maar xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...