Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Maak je niet druk :puh:

Het duurde nog wel even voordat de bugfix kwam, want er waren heel wat SERIEUZE bugs die je wereld konden corrupt laten worden.

Normaal zou 1.7_01 die bugs (zo goed als) gefixt moeten zijn, en ALS je wereld toch zou crashen, dan zou je hem normaal nog altijd moeten kunnen laden. Al kan een extra backup nooit kwaad :).

EDIT: Wat is er trouwens met dit topic? Alles komt soms over elkaar te staan enz.

valt "Cannot connect to minecraft.net" ook onder die bugs? Duurde 5 keer connecten + opnieuw minecraft.exe van de site downloaden voordat hij eens begon over een update... En daarbij kan ik niet op multiplayer -.-

Als +/- 1 miljoen mensen tegelijk gaan downloaden heeft ie wel wat problemen en servers moeten ook geupdate worden door de serverbeheerders zelf.

@ TonyStark,

Savegames kan je houden en updaten doet hij zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maak je niet druk :puh:

Het duurde nog wel even voordat de bugfix kwam, want er waren heel wat SERIEUZE bugs die je wereld konden corrupt laten worden.

Normaal zou 1.7_01 die bugs (zo goed als) gefixt moeten zijn, en ALS je wereld toch zou crashen, dan zou je hem normaal nog altijd moeten kunnen laden. Al kan een extra backup nooit kwaad :).

EDIT: Wat is er trouwens met dit topic? Alles komt soms over elkaar te staan enz.

valt "Cannot connect to minecraft.net" ook onder die bugs? Duurde 5 keer connecten + opnieuw minecraft.exe van de site downloaden voordat hij eens begon over een update... En daarbij kan ik niet op multiplayer -.-

Da's gewoon omdat de servers druk zijn. Is wel normaal, er hebben héél veel mensen MC gekocht, dus zullen er ook veel updaten.

@Tony, Normaal (als je ingelogd bent) zal hij je automatisch vragen om te updaten.

Alles blijft ook, maar je moet wel (als je bv. Texture packs gebruikt) kijken of daar ook al een nieuwe versie van is, want texture packs worden niet automatisch bijgeewrkt. (tenzij het de officiële is van MC zelf).

Verder ook automatische deur gemaakt ;p ondertussen alweer gebroken, wou met TNT wat proberen xD, ik zette hem tussen de deur, jammer genoeg vergat ik dat die verbonden zat aan red stone.

http://i56.tinypic.com/1j9kkz.png

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Heb even een vraagje ik heb hem nu, geopend met WinRar maar weet nu niet verder te komen ik zie geen bestand er in staan van set up of downloads.

Zit het in een mapje genaamd .minecraft? If yes; Tiep bij je windows zoekbalk %appdata% en gooi die .minecraft daarin. Daarna ff Minecraft.exe downloaden en die opstarten en het zou moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Minecraft download op minecraft.net, krijg je gewoon een minecraft.exe ... Zet die gewoon ergens neer, op je bureaublad ofzo(kopieren plakken). Dubbelklik, en dan werkt het volgens mij al. Dat is wat ik heb gedaan destijds, en bij mij werkte dat.

Overigens. Ik ben de koning van al wat pistons is: Hierbij show ik jullie mijn compleet onzichtbare doorgang. Ik ga nog iets maken dat ik geen 2 switches meer nodig heb, maar dat komt wel een andere keer(is nogal lastig)... 't Kan ook wel anders, zijwaards, maar dan moet ik nog steeds wat maken dat ik geen 2 switches nodig heb, en ik dacht dat omhoog en omlaag het zou oplossen als ik zand zou gebruiken, maar dat lukte niet want het ging hetzelfde als met cobblestone in eerste instantie, maar was al zo ver dat ik `m even zo gelaten heb.

Hiddendoorway2.jpg

Hiddendoorway.jpg

Hiddendoorway3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog steeds geen update gekregen?

Maar ik heb denk ik een beta versie, ik heb niks betaald voor minecraft maar ik speel ook alleen on

ffline wil dit zeggen dat ik geen update krijg naar 1.7? Krijgen alleen de premium members de update?

Bewerkt: door -TonyStark-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...