Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Dat dacht in verband met het hakken van bomen en ijzer en de dieren die los rond lopen.

Het zijn gewoon allemaal blokjes, en die dieren hebben bijvoorbeeld wol, en dan kan je samen met planken een bed maken

maar je kan er ook voor kiezen om een boom te hakken en dan een blokhut te bouwen. Je kan alles bouwen en is niet te vergelijklen met RS

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oh oke lijkt me wel leuk maar heb weer eens gekeken maar als ik hem wil installeren dan vraagt hij als ik hem met iets wil openenen dus kan ik hem niet op het bureaublad zetten zoals mythbuster zei. en als ik die andere minecraft.exe gebruik dan login ik in maar dan kan die niet verbinden en dan staat er bij offline not downloaded.

Link to comment
Delen op andere websites

Log in op de website, en dan zie je links naast "Download", "In browser" staan.

Je kunt het eventueel ook eens vragen in het support forum van Minecraft? Daar kijkt Notch en de rest van Mojang af en toe ook, dus wie weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik dus al gedaan maar hij zegt dat het bestand beschadigd ofzo is en dat het niet geopend kan worden. Dan kijk ik bij microsfot.com maar is niks over te vinden.

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik dus al gedaan maar hij zegt dat het bestand beschadigd ofzo is en dat het niet geopend kan worden. Dan kijk ik bij microsfot.com maar is niks over te vinden.

Heb je het spel uberhaupt gekocht? Ik weet niet wat jij allemaal aan het kneuzen bent maar dit spel is ongeveer het makkelijkst installeerbare spel.

Dan kijk ik bij microsfot.com maar is niks over te vinden.

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen weet dat alle meldingen/help dingen in die stijl van Microsoft je nog NOOIT EEN ENKEL mens op WAT VOOR MANIER dan ook hebben geholpen, behalve dat ze ermee te weten komen dat Microsoft het probleem ofwel niet weet te achterhalen, ofwel niet kan oplossen. (Dit is overigens bij wijze van spreken, die sites hebben mij in ieder geval nog nooit geholpen)

Maar goed, Bassieboy, heb jij het spel nou gekocht of niet? Zo niet, ga dat eerst eens doen(betaal de 15 euro.). Zo wel, ga naar minecraft.net, log ten eerste eens in, ga dan terug naar de homepage, druk op "download" of "in browser"(Bij Minecraft Beta, niet Minecraft Classic!), en laat van alle 2 de opties door middel van een paar print screens/screenshots zien wat er gebeurd..

Als je op "Download" klikt, kom je op de download page, klik op minecraft.exe onder de Windows sectie(dus niet Mac OSX of Linux/Other), als ie niet werkt pak je die eronder(die nog wel bij de Windows sectie staat), daarna hoor je een minecraft.exe bestand te downloaden, die kun je dan vinden in een map downloads of je kunt kiezen waar je hem opslaat... Waar die map downloads staat is afhankelijk van je browser(met Chrome op XP staat hij in mijn documenten/downloads). Dubbelklik dat bestand en tadaa, je komt op een inlog scherm waar je je username en password intypt van de site, dan krijg je het schermpje met Mojang, en dan kan ik kiezen tussen Singleplayer, Multiplayer, Mods and texturepacks, en Options... Klaar.

Als je op "In Browser" klikt, kom je op een pagina waar Chrome mij vraagt of ik een Java plugin wil bijwerken, uiteraard klik ik op eenmalig uitvoeren of nu bijwerken, jij zal waarschijnlijk niet hoeven te doen. Vervolgens krijg ik op diezelfde pagina een Java schermpje met "A new update is available, would you like to update now" .. Ik klik op "yes". Vervolgens gaatie even downloaden, dan krijg je een scherm van Mojang, en dan kan ik kiezen tussen Singleplayer, Multiplayer, Mods and texturepacks, en Options... Klaar.

Laat nu eens stap voor stap zien door middel van screenshots met de dingen waar je op klikt omcirkelt wat er bij jou gebeurd als je al dit bovenstaande hetzelfde doet bij jou.

Op Firefox werkt het precies hetzelfde en met Internet Explorer waarschijnlijk ook. Denk ook dat er geen verschil zit in Windows 7, Vista, of XP aangezien ik `m op m`n laptop ook heb op Windows 7 en ik daar ook geen problemen mee had.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...