Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn pc crashte terwijl ik lekker bezig was, save file corrupt.. Verdeurie. Gelukkig had ik nog ergens een back-up van een halve week oud, maar toch is er behoorlijk wat progress verloren gegaan. Nu maar even een back-up programmatje geschreven, die ik gewoon lekker vaak laat draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gisteren begonnen aan een hele grote toren van hout. Toen had ik een soort van lava-waterval op de toren gemaakt. Maar wat bleek, als de lava beneden was, stroomde het naar de toren. De halve toren is weggefikt. Ik heb een hele tijd de toren in de lucht laten zweven, maar ik heb vandaag de onderkant er weer bij gebouwd. Ik heb er nu een soort tuintje boven op staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin me wat te vervelen op Minecraft :(. Het wordt zo snel nacht eigenlijk, en ik kom zo gauw grondstoffen tekort xD. Als je je even bezig houdt met een paar x 64 van iets te zoeken, dan is er geen tijd meer om iets anders te zoeken, en dan moet je de nacht weer uitzitten, en soms gewoon liggen te niksen omdat je niets kan doen. Daarom speel ik nu even op 'Peaceful' mode, omdat je dan ook in de nacht ongestoord kan werken en je ook niet zo snel doodgaat. Ik zal het nog wel terug veranderen naar 'Normal' als ik af heb wat ik wil afhebben. Want door een vervelende beperking bij het bouwen van trappen, is mijn watchtower ook een beetje lelijk geworden vanbinnen, omdat ik blokken heb gebruikt ipv trappen na een tijd, omdat je die enkel onderaan een blok kan vast maken, en niet bovenaan een blok.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu ook goud en diamant gevonden, na even mijn huge tunnelstelsel te hebben verkend. Heb denk ik een dag of twee geleden een stuk dirt en gravel weggehaald, en ben toen op een redelijk grote tunnel gestuit. Blijkt dat die tunnel een heleboel zijtakken heeft met lavabronnen en ores, dat is mooi meegenomen natuurlijk :) Ben vandaag ook met mijn huisje bezig geweest, aantal screens:

th_Huis_1.png th_Huis_2.png th_Huis_3.png

Edit: ik ben het zand, zoals je kunt zien, al aan het omzetten naar steen. Ik moet alleen nog even mijn tunnel verbreden zodat ik minecarts kan gebruiken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel jammer, er zou eigenlijk toch iets van voordeel moeten zijn behalve decoratie :puh:. Dus bv. dat het wel een langere levensduur heeft dan hout of zo. Goud is tenslotte toch steviger dan hout denk ik.

Ik kreeg net nog bezoek over de vloer xD.

33tmjjq.png

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Daar gaat zeker veel tijd in zitten. Zoals je al gezien hebt is mijn 'Subterranean Eco Cube' niet eens zo groot, terwijl daar toch meer dan twee uur werk in heeft gezeten. Dat komt vooral doordat je telkens naar boven moet zwemmen voor verse lucht. Daarnaast kun je 's nachts eigenlijk niet verder werken, omdat het zicht onder water letterlijk nul is. Ik raad je daarom aan om klein te beginnen. Als je het goed uitkient en voorzichtig te werk gaat kun je de boel altijd nog uitbreiden.

Ik heb mijn onderwaterwereldje inmiddels verder opgefleurd met wat bomen. Daarnaast zijn de eerste varkens en koeien ook gearriveerd. Ook heb ik onderin de vijver een geheime ontsnappingstunnel aangelegd, die ergens verderop in de zee uitmondt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen, bekijk de video in de eerste post.

Wat het doel van het spel is, is me niet geheel duidelijk. Mijn persoonlijk doel is om diamant en redstone te vinden.

Ik ben nu een cube van 5 bij 10 aan het uitgraven, maar heb alleen nog maar 4 ijzer ertsen gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...