Jump to content

[Aanvraag] signature


Votair

Recommended Posts

Type: Signature

Stijl: Sergio Aguero

Grootte: 500x150

Voorbeeld: -

Tekst: Sergio Aguero

Rand: Nee

Kleuren: Blauw en wit

Render (optioneel): -

Extra (optioneel): Het liefst deze afbeelding in de signature verwerken: aguero.jpg

Alvast bedankt! :)

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Mja, ik geef het voorlopig even op. Ik ben al ruim een uur aan het kijken hoe ik die afbeelding 500x150 kan maken, maar ik zie geen oplossing. Ben gewoon nog niet vaardig genoeg.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een beetje gerommeld, en dit is het resultaat:

Ik heb een iets andere pixel afmeting gebruikt, omdat het anders niet helemaal klopte.

Je kan kiezen, zonder rand, of met blauwe rand. En ik heb het hele plaatje gebruikt.

Blauwe rand:

aguero.jpg

Zonder rand:

aguero.jpg

Ik hoop dat het aan je vereisten voldoet :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een beetje gerommeld, en dit is het resultaat:

Ik heb een iets andere pixel afmeting gebruikt, omdat het anders niet helemaal klopte.

Je kan kiezen, zonder rand, of met blauwe rand. En ik heb het hele plaatje gebruikt.

Blauwe rand:

aguero.jpg

Zonder rand:

aguero.jpg

Ik hoop dat het aan je vereisten voldoet :*D

:cab::cry: Het is geen misvormde walrus, je kan proberen om tot 'etihad' eruit te snijden. Dan zal het er beter uit komen te zien.
Link to comment
Delen op andere websites

Mja, ik geef het voorlopig even op. Ik ben al ruim een uur aan het kijken hoe ik die afbeelding 500x150 kan maken, maar ik zie geen oplossing. Ben gewoon nog niet vaardig genoeg.

Gebruik je photoshop? De snelknop om afbeeldingen te verkleinen is CTRL-T (geloof ik :$) Wat ik wel zeker weet is dat wanneer je verkleint/vergroot de shift knop dient in te houden. Dit zorgt dat de dimensies gelijk blijven als je vergroot/verkleint.

Link to comment
Delen op andere websites

Ctrl+t klopt inderdaad, is vrije transformatie. Met oa de cut-tool kan je de albeelding bijsnijden.

@Votair, ik zal vandaag morgen eens wat maken, maar ik kan ook niets beloven... ;)

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...