Jump to content

[PS3] GTA Online Kerstvakantie Meeting 10-01-2015 20:00


TheDutchWesley

Recommended Posts

0_0.jpg

Na alle meetings op de PS4 vond ik het leuk om weer een meeting te organiseren, maar dit keer op de PS3! De eerste meeting van 2015 dus! Hierbij wordt de meeting een groot feest. Met lekker warme kleren aan in de frisse winterkleuren of nog de kerstkleren. Ik ben van plan om te gaan starten in mijn appartement in het midden van de stad. Na wat lekker te gedronken hebben en ons opgefrist te hebben gaan we in onze auto's of met 2 bussen naar de skilift of met de 2 bussen naar de weg die ons naar Mt. Chiliad brengt. Eenmaal op de berg aangekomen zullen we even van het uitzicht genieten en dan zal ik een playlist starten met een aantal races en missies erin. Na afloop van de playlist is er een winnaar bekend, die geprijst wordt met een exclusieve foto waarin staat dat je de 1e meeting van 2015 hebt gewonnen. Na de playlist en de uitreiking gaan we nog even een drankje nemen in het warme en altijd Los Santos. Voor diegene die het willen kunnen we ook nog 2 jets regelen waarmee we de afscheidsvluchten doen van deze meeting. Daarna is de meeting afgelopen en kan je nog blijven in de lobby als je het naar je zin hebt :tu: Hieronder staan de duidelijke regels, wanneer je je er niet aan houdt wordt je na 3 waarschuwingen helaas eruit gegooid, om zo niet de meeting van de rest te verpesten. Vanaf 19:45 begin ik uitnodigingen te sturen naar diegenen die meedoen, je krijgt tot 20:00 de tijd om te joinen. Diegenen die nog niet gejoind hebben om 20:00 stuur ik nog 2 laatste uitnodigingen.

-We gaan in Passive-Mode

-We hebben geen politie die ons achtervolgt

-We schelden elkaar niet uit, enige onenigheid mag, zolang er maar niet gedood wordt en/of geschoten

-We doen een paar races mét contact, wanneer dit niet goed gaat worden de volgende races non-contact

-Wanneer de organisator zegt (ik) dat je moet stoppen wanneer je bovenstaande overtreedt hou je je aan de waarschuwing, wanneer je dit na 3 keer waarschuwen niet doet volgen er sancties

-We bellen geen Merryweather voor een Airstrike e.d.

Vermeld hieronder of je aanwezig bent, je PSN en of je een headset in bezit hebt. Er zijn maar 15 plekken vrij. Wanneer de meeting vol zit komt er een reservelijst vrij, hier kan je je op inschrijven en wanneer er iemand niet komt opdagen ben jij diegene die toch nog in de meeting zit!

[table='']Naam | PSN | Headset | Aanwezig

1. TheDutchWesley | TheDutchWesley | Ja | Ja

2. Danger_dog_guy_7 | Danger_dog_guy_7 | Ja | Ja

3. nolms | nolms | Ja | Ja

4. koerba1 | koerba1 | Onder voorbehoud | Ja

5. bountyskull_10 | jaron-xx_3M | Nee | Ja

6. dionkoffie | dionkoffie | Nee | Ja

7. ezra24rct3 | ezra24rct3 | Misschien | Ja

8. sveatim | sveatim | Ja | Ja

9. rickbrinkman | rickbr1993 | Ja | Ja

10. cars | Floatableleaf06 | Nee | Ja

11. sylwekjwz | sylweksylwek14 | Ja | Ja

12. v.c. gangster | mArty-MaRniK | Ja | Ja

13. Yoeerii | Zipzzhoofd12 | Onder voorbehoud | Ja

14. koerba1 | luckylui3898 | Nee | Ja

15. coolguynl | coolguy25nl | Ja | Onder voorbehoud[/table]

Bewerkt: door TheDutchWesley
Titel aangepast
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    18

  • TheDutchWesley

    17

  • coolguynl

    9

  • koerba1

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...