Jump to content

Al maanden geld, mechanic weigert!


pietermaster

Recommended Posts

Ik zit al een tijd met een irritant iets. Ik was ooit weer eens ( 2 maanden terug ofzo) blut in GTA Online.. Shit happens :puh:. Dan is het normaal dat je mechanic je niet helpt. Ik ben nu 2 maanden verder, een paar ton rijker (al vanaf het moment dat ik blut was) en kan nog steeds niet mijn mechanic bellen omdat die gast zijn weekgeld niet heeft gehad. Ik speel al vanaf de release GTA V, ken alles wel zo'n beetje qua opzet. Dus een antwoord van ''je moet geld verdienen'' heb ik niets aan want ik heb tonnen op mijn bank, al maanden. Kent iemand dit probleem? Of nog beter weet iemand een oplossing? Het is erg hinderlijk namelijk!

Link to comment
Delen op andere websites

of je hebt zon grote schuld dat die denkt 'bekijk het maar lekker' lol

Die van mij heeft dat gelukkig nog nooit gedaan... :$

Heb je een 2e character? Zo ja switch er naar en dan weer terug naar je main character. Zo niet, maak er 1 en skip de tutorial. Doe dan weer terug switchen naar je main character.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens een auto te 'bestellen' via de Quick Menu(select dacht ik) en kijk of je via die manier wel een auto kan krijgen. En anders laat je je gta online een paar uur(echte uren) aanstaan. Wie weet dat dan de mechanic weer doorheeft dat hij geld van je kan ontvangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Geld staat op mijn bank. Ik denk dat ik GTA er opnieuw op moet zetten. Heb alles al geprobeerd het is nog steeds zo. Maat van me zei ook al dat het waarschijnlijk een bug is waar je niet zo veel aan kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...