Jump to content
Joriz

GTA Online Heists trailer geanalyseerd!




De GTA Online Heists trailer

Gisteren konden we kennis maken met de eerste details van de GTA Online Heists dankzij een IGN interview en een super mooie nieuwe trailer en zagen we al een hoop nieuwe dingen. Door de trailer stil te zetten kan je echter veel meer details vinden dan in het IGN interview is besproken. Daarom heb ik mijn computer geautomatiseerd hoge resolutie screencaps van de heists trailer laten maken zodat we alle details goed kunnen bekijken en analyseren. De volgende details heb ik kunnen vinden. Mocht je zelf ook wat hebben gespot zet het vooral als reactie neer!

Heists missies

Er zullen ieder geval 5 grote heists zijn die in totaal zijn opgebouwd uit 20 kleinere missies. Aangezien je het met meerdere mensen speelt en natuurlijk meerdere keuzes kan maken zullen de heists waarschijnlijk niet elke keer exact hetzelfde zijn, waarschijnlijk zullen de beloningen ook per keer verschillen. De heist dient dus door één persoon te worden gestart, hij dient geld voor te schieten voor de aanschaf van dingen van heists, maar bepaalt dus ook hoeveel de andere 3 mensen krijgen die meedoen. Om een heist te kunnen starten of mee te kunnen doen dien je tevens minimaal rank 12 te zijn al lijkt me dat niet een probleem aangezien bijna iedereen daar toch ruim boven zit. De volgende Heists heb ik aan de hand van de trailer kunnen identificeren:

GTAGames.nl afbeelding
Raid

De exacte naam is helaas niet te lezen, maar bij deze raid kan je $670.000 (te delen door 4 man) krijgen. Mogelijk is deze bij Humane Labs and Research aangezien deze locatie in de trailer voorbij lijkt te komen waarbij je mogelijk data met een USB-stick uit het gebouw dient te stelen van een computer.

GTAGames.nl afbeelding
Prison Break

Met deze heist kan je maar liefst $550,000 verdienen wat je dus deelt met 4 spelers). Daarnaast bestaat de missie uit vier belangrijke stappen die je dient uit te voeren om 'Rashkovsky' te bevrijden uit de gevangenis. Hiervoor dien je onder andere eerst een gevangenisbus te jatten om zo naar binnen zien te komen.

GTAGames.nl afbeelding
Pacific Standard Bank Heist

De Pacific Standard bank op Vinewood Boulevard kunnen we eindelijk gemaskerd beroven. Of dit op brute kracht gaat of veel planning vooraf nodig is kan ik lastig uit de trailer halen.

GTAGames.nl afbeelding
Fleeca Bank on the Western Highway Heist

Voor Lester dien je een bank te overvallen nabij Chumash. Hiervoor dien je nog eerst materiaal te halen bij een fabriek en ook als crew bijeen te komen op Del Perro pier.

GTAGames.nl afbeelding
Vijfde heists op luxe jacht?

Mogelijk heeft deze heists iets te doen met een overval op het luxe jacht. Het is nu helaas nog verder gissen wat de vijfde heist gaat inhouden aangezien dit lastig uit de trailer is op te maken.

Nieuwe voertuigen

De volgende nieuwe voertuigen heb ik in de trailer gespot:

GTAGames.nl afbeelding
Hunter

De Hunter kennen we natuurlijk allemaal nog van onze GTA klassiekers, al was hij in de afgelopen GTA's afwezig. De Hunter is natuurlijk gebaseerd op de AH-64 Apache helikopter en heeft zwaar geschut en kan daarnaast raketten afvuren. Ideaal dus voor een heist.

GTAGames.nl afbeelding
Armored Personnel Carrier

De APC kennen we dankzij The Ballad of Gay Tony waar de NOOSE hem als verdedigingsvoertuig gebruikt. De versie die in de heists komt lijkt meer op een gepantserde auto met daarboven op een kanon dat 360° kan draaien. Waarbij deze waarschijnlijk door een aparte speler kan worden bestuurd.

GTAGames.nl afbeelding
Hydra

De Hydra was eerder aanwezig in GTA San Andreas. Deze straaljager is natuurlijk bijzonder omdat hij zowel verticaal als op normale wijze kan opstijgen. Hierdoor kan je dus gemakkelijk van een vliegdekschip weg komen en ook weer landen op de meest kleine plekjes.

GTAGames.nl afbeelding
Nieuwe auto

De volgende auto (rechter afbeelding op klikken) kan ik niet helemaal thuis brengen. Het lijkt een gepantserde variant van een bestaande musclecar te zijn. Wie het weet mag het zeggen. Het is de Karin Kuruma!

Nieuwe wapens

Helaas ben ik geen wapendeskundige maar de heists zullen ook diverse nieuwe wapens brengen naar GTA Online en GTA5. Het volgende nieuwe wapen heb ik wel kunnen spotten:

GTAGames.nl afbeelding
Luchtpistool

In GTA Online kan je blijkbaar een luchtpistool gebruiken om een lichtkogel af te schieten. Normaal wordt dit gebruikt bij een schip of reddingsboot in moeilijkheden, maar het kan natuurlijk ook in andere situaties worden gebruikt om een locatie aan te geven.

Nieuwe kleding en maskers

Natuurlijk heb je voor een overval passende kleding nodig. In de trailer is ook diverse nieuwe kleding te zien die goed van pas komt tijdens een kraak. Daarnaast zijn er de meest coole dingen om je gezicht niet zichtbaar te maken. Van een ranzige omgekeerde papieren eetzak op je hoofd tot de meest aparte Guy Fawkes achtige maskers. De heists update brengt dus ook qua kleding veel.

med_gallery_1_164_355509.jpg

Of je gaat gewoon verkleed als slechterik uit een Marvel actiefilm!

Meer nieuwe dingen!

Dit is natuurlijk pas het tipje van de ijsberg. Onduidelijk is wat bijvoorbeeld de bedoeling is met de luxe jacht en met het vliegdekschip en daarnaast zal Rockstar Games natuurlijk veel meer dingen in de update gaan verstoppen die we nu nog niet weten, waaronder mogelijk nieuwe muziek. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer informatie.

De heists komen begin 2015 naar GTA Online en is natuurlijk net zo als voorgaande updates geheel gratis beschikbaar voor mensen die Grand Theft Auto V hebben! De heists zullen uitkomen op PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 4, Xbox One en natuurlijk de PC.

Heb je zelf wat gespot zet het vooral als reactie neer op dit nieuwsbericht!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is er niet ook een overval op een vliegdekschip? goed artikel trouwens! thumbsup2.gif

Dat is lastig te zeggen. Het kan dus zijn dat daar een overval is of dat je de Hydra alleen nodig hebt voor het uitvoeren van een andere heist. Alle overvallen hebben ook diverse voorbereidinsmissie. Zat echt dus te twijfelen of de vijfde heist iets met een luxe jacht of met het vliegdekschip van doen heeft. Misschien kan iemand het nog uit de beelden halen, maar ik denk dat we even moeten wachten tot we het zelf kunnen spelen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Okej, we hebben dus de terugkeer van de Hydra, interedesting.

GTAGames.nl afbeelding
Nieuwe auto

De volgende auto (rechter afbeelding op klikken) kan ik niet helemaal thuis brengen. Het lijkt een gepantserde variant van een bestaande musclecar te zijn. Wie het weet mag het zeggen.

Ik zou zeggen dat het een Mitsubishi Lancer Evo X is (gepantserd dan wel zoals je al zei). Nog geen naam rond bekend verder? Ik zou het de Maibatsu Kuruma noemen :v

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is er niet ook een overval op een vliegdekschip? goed artikel trouwens! :tu:

Dat is lastig te zeggen. Het kan dus zijn dat daar een overval is of dat je de Hydra alleen nodig hebt voor het uitvoeren van een andere heist. Alle overvallen hebben ook diverse voorbereidinsmissie. Zat echt dus te twijfelen of de vijfde heist iets met een luxe jacht of met het vliegdekschip van doen heeft. Misschien kan iemand het nog uit de beelden halen, maar ik denk dat we even moeten wachten tot we het zelf kunnen spelen. smile3.gif

Was er dan van elke bovenstaande heist een voorbereiding te zien? Knap gezien! :tu:

Vet dat er eindelijk wat wordt gedaan met de prison. Die heist wordt echt vet! :D

Wat ik me dus afvroeg, die beelden met die nightvision, is dat niet in het vliegdekschip, of is dat ergens anders?

Bewerkt: door KoningJesper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ik me dus afvroeg, die beelden met die nightvision, is dat niet in het vliegdekschip, of is dat ergens anders?

Ik heb het idee dat dit mogelijk Humane Labs and Research is waarbij je dus met een USB stick mogelijk wat data dient te jatten. Al is de trailer zo van de hak op de tak gemonteerd dat het niet altijd even makkelijk is te bepalen wat bij wat hoort. Je kan wel kijken of de personen hetzelfde zijn. Want die lijken te verschillen per heists. Maar ik ben bang dat ik dan zelf ga over analyseren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Okej, we hebben dus de terugkeer van de Hydra, interedesting.

GTAGames.nl afbeelding
Nieuwe auto

De volgende auto (rechter afbeelding op klikken) kan ik niet helemaal thuis brengen. Het lijkt een gepantserde variant van een bestaande musclecar te zijn. Wie het weet mag het zeggen.

Ik zou zeggen dat het een Mitsubishi Lancer Evo X is (gepantserd dan wel zoals je al zei). Nog geen naam rond bekend verder? Ik zou het de Maibatsu Kuruma noemen :v

Dit lijkt me de Tailgater :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vraagje. Zal een heist starten net zo simpel zijn als een missie? Gewoon spelers die joinen? Of moeten het vrienden zijn en moet je headset gebruiken. Wat dat vind ik niks dan. Gewoon simpel een heist joinen en dan info krijgen wat je moet stelen en doen. Dan vind ik het leuk.

Verder de toevoegingen zoals kleding en voertuigen vind ik echt vet! :D Hopelijk zitten er goeie auto's bij met vette tuning upgrades. Muscle cars en super cars please!!! :D :D :D :D

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Hunter en de Hydra waren altijd mijn favoriete voertuigen. En ze komen gewoon terug! :D

En die vliegdekschip lijkt mij supergaaf. De superluxe jacht zat al eerder in een GTA V missie, maar toen kon je de interieur niet bekijken.

Ennuh... Rockstar is supergoed bezig met GTA V, en vooral met GTA Online :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vraagje. Zal een heist starten net zo simpel zijn als een missie? Gewoon spelers die joinen? Of moeten het vrienden zijn en moet je headset gebruiken. Wat dat vind ik niks dan. Gewoon simpel een heist joinen en dan info krijgen wat je moet stelen en doen. Dan vind ik het leuk.

Verder de toevoegingen zoals kleding en voertuigen vind ik echt vet! :D Hopelijk zitten er goeie auto's bij met vette tuning upgrades. Muscle cars en super cars please!!! :D :D :D :D

Het lijkt me dat beide optioneel zijn :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...