Jump to content

Tegen vrienden online spelen maar dan... !


harry1985

Recommended Posts

Hey forum leden.

Ik wil tegen een aantal vrienden spelen online. ( ze zijn net met gta 5 begonnen ) Alleen wanneer ik dit wil gaan doen krijg ik een melding van dat zij een gta tutorial moeten gaan behalen. voor het online.

Wat is dit precies. want ik zelf heb hier nooit mee te maken gehad.

Iemand een idee wat nu ???

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een bepaald level kunnen zijn om die onderdelen te unlocken. Waarschijnlijk heeft een van je vrienden nog niet die tutorial gestart van GTA ONLINE. Ik verwacht dat je bij rank 5 zeker wel samen online kan gamen.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in het begin van GTA: Online een tutorial waarbij alle aspecten van de online wereld worden uitgelegd. Wanneer dit is voltooid, kunnen jullie samen spelen. Dat zou ongeveer tussen rank 3-5 zijn. Dit kost misschien een klein uurtje. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Tutorial kan je inderdaad overslaan, maar ik weet niet zeker of dat ook kan als je nog nooit GTA V hebt gespeeld? Die optie was mij vorig jaar toen ik begon nog niet opgevallen, maar nu ik een PS4 heb gekocht en een tweede character heb aangemaakt was de optie om de tutorial de skippen er opeens wel.

Zoals Wesley al zegt; Het duurt maar eventjes voordat je met je vrienden kunt spelen. De tutorial bestaat maar uit een paar missies om de nieuwe GTA Online speler een beetje wegwijs te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...