Jump to content

Wanneer komt er sneeuw in online?


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • maartenvdz

    6

  • Sanchezmoto

    5

  • nolms

    3

WEAZEL NEWS SPECIAL

Van uw verslaggever Tommie59.

LOS SANTOS/BLAINE COUNTY - Vandaag is er iets heel raars gebeurd in Los Santos en Blaine County, het is vandaag begonnen met sneeuwen! Hoe kan het dat het opeens gaat sneeuwen in het hete San Andreas?

We vroegen het Joriz, van GTAgames.nl, en zijn antwoord was: "dit kan maar één ding betekenen; DE ALIENS KOMEN!"

Moeten we ons zorgen gaan maken?

Volgens Turbojet niet: "Dit is toch lekker? Ik ga de aliens maar bedanken, eerst eten ze mijn vieze broeken op zodat ik niet ze meer hoef te wassen, en nu zorgen ze voor sneeuw! Dank jullie wel aliens!

Kortom, sneeuw in Los Santos! Geniet er maar van zolang het kan, maar pas op voor die irritante sneeuwballen. :)

0_0.jpg

:7

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik dat je in single player snow mode on/off functie moet hebben. Gewoon als leuk extratje voor single player. Kijk dat je het hele jaar geen sneeuw kan hebben in online snap ik maar gewoon paar keer in single player aan gooien voor de lol lijkt mij wel gaaf :D

ik heb geen sneeuw in story mode maar wel in online (xbox 360) raar toch Bewerkt: door maartenvdz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...