Jump to content

Frustraties huidige games


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik ben het er helemaal mee eens. Zowel wat betreft het feit dat games nog niet "af" zijn (Super Mario Bros 3 had ook geen updates of patches ;)), als het feit van betalen voor content. Ikzelf zal nooit voor zulke zaken geld neerleggen, ik betaal al genoeg voor de games zelf. Dat anderen dat wel doen moeten zij zelf weten, maar dat haalt voor mij wel de lol van de multiplayer omlaag; ik ben toch kansloos tegen die gasten die er maar geld in pompen om zo de beste wapens en snelste auto's te hebben. Zodoende speel ik eigenlijk alleen nog maar singleplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben. Met Free to Play games begrijp ik het wel en vind ik het prima, maar als ik 60 euro voor een spel neerleg vind ik het ook hartstikke irritant dat je ingame 'benefits' kan kopen voor echt geld. Waar is de goede oude tijd gebleven? :(

Link to comment
Delen op andere websites

net zoals clash of clans, soms moet je gewoon een week wachten voordat je een kleine update geplaatst hebt. Ik heb gehoord dat je bij league of legends juist moet spelen, omdat je anders gebanned wordt. Echt....Je wordt bijna gedwongen om games te spelen. Al die 'wacht 480 uur of betaal 200 goud'. Fock off! Ik wil gewoon games spelen zonder weken te wachten voordat ik verder kan en zonder dat ik er geld voor moet betalen. Kijk naar RCT4, echt de kutste game ooit. Je wordt gewoon gepusht om echt geld neer te tellen, anders kan je simpelweg niet snel verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Met Free to Play games begrijp ik het wel en vind ik het prima

Ik eigenlijk nog niet. Het probleem is dat er dan verschil is afhankelijk van hoeveel je investeert. Als iedereen 60e betaalt en iedereen krijgt daar hetzelfde voor, is dat veel eerlijker. Als mensen ergens honderden euro's in pompen is dat ook niet bepaald redelijk om van iedereen te verwachten...

Link to comment
Delen op andere websites

Net zoals Dr. Oppai zegt, snap ik het wel bij F2P games. Dat is nou eenmaal het businessmodel van een f2pgame om geld te verdienen. Dan nog ben ik geen fan van play2win. Ik vind het idd wel apart dat als je 60 euro betaald, dat je dan alsnog moet betalen voor spullen in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt! Ik speelde vroeger een mmorpg (fly for fun) De eerste maanden/jaar van het spel was alles nog normaal, je moest goed spelen om verder te komen(ook best lang spelen). Maar na een jaar ofzo kwam er een zogeheten cashshop bij. Hier kon je voor een paar euro/dollar allerlei bonussen kopen die het spel konden versnellen. Toen was het plezier er wel af. Wel jammer, je zag een grote groep mensen die snel konden levelen en goede stats hadden alleen door dingen te kopen met echt geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...