Jump to content

Waarschijnlijk in de toekomst geen uitbreidingen voor 360/PS3


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Heb dit vandaag gelezen.

http://www.gamespot.com/articles/future-gta-5-updates-may-not-be-possible-on-xbox-3/1100-6424318/

Ergens, ondanks ik hier wel heel bang voor was, vind ik het wel logisch. De uitbreidingen worden steeds groter en zal ook meer vragen van een console. Maar wat vinden jullie ervan?

Ik vind dat ondanks ze dan geen uitbreidingen kunnen geven wat de PS3/360 niet aankan dat ze dan wel andere uitbreidingen moeten geven zoals simpele uitbreidingen. Kleding en auto's. Menu's, one person of andere high technische dingen interesseren me niet zo. Maar ik zou wel graag auto's willen blijven zien komen en kleding en wapens. En gelukkig geeft Rockstargames aan dat ze zolang mogelijk blijven doorgaan met uitbreidingen voor de PS3 en de 360.

Wat is jullie mening?

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat mooi in tegen R*'s eerdere statement om niet zomaar de oude gen te laten vallen. Valt me tegen.

Doet het niet hoor. De huidige updates komen daadwerkelijk nog uit op de current-gen, dus hun statement houdt nog vol, maar er zal sowieso een punt komen waarop niet alles meer mogelijk gaat zijn -wat het artikel uitlegt, niet dat het niet Obvious is- en ik weet niet wat ik er op kan zeggen buiten dat het normaal is.

Er is verder ook geen duidelijke indicatie voor wat die "in de toekomst is", voor wat we weten duurt dit nog een dik jaar of langer. Kan ook morgen zijn, maar ik hou er me hart niet voor vast.

Link to comment
Delen op andere websites

die eerste zin van het artikel:

Ergens in de toekomst, kan het zijn dat sommige updates technisch niet mogelijk zijn....

Dat is ook nu al het geval met de first view, en verbeterde graphics etc. Het gaat dus vooral om dat soort zaken, niet om extra auto's, wapens etc. Ook zal het (neem ik aan) niet gaan om inhoudelijke content voor online. Voor zover het de niet de limieten van de consoles overschrijdt.

Vergeet niet dat GTA een spel is dat de limieten opzoekt en de old gen computers zijn met hardware uit 2005. Niemand is verbaasd als zijn computer van 10 jaar oud geen nieuwe spellen meer aankan, of updates. En Dan is een console ook nog eens een low end computer. Het voordeel van consoles is dat spelmakers heel precies kunnen programmeren ervoor, daardoor is het makkelijker dan voor een pc iets uitbrengen.... maar het blijft low-end hardware.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk zelf ook niet dat ze heel veel updates nog komen voor ps4 en xb 1 hoor ik denk heist + 2 updates en dan houd t daar ook op , bij ps3 en xb360 miss al na de heist

De laatste update voor GTA IV is een maand voor de release van GTA V gekomen, dus ik denk dat we sowieso nog wel een stuk of 100 updates kunnen verwachten voor ze gaan stoppen met updaten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk zelf ook niet dat ze heel veel updates nog komen voor ps4 en xb 1 hoor ik denk heist + 2 updates en dan houd t daar ook op , bij ps3 en xb360 miss al na de heist

De laatste update voor GTA IV is een maand voor de release van GTA V gekomen, dus ik denk dat we sowieso nog wel een stuk of 100 updates kunnen verwachten voor ze gaan stoppen met updaten.

dat betwijfel ik ...
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk zelf ook niet dat ze heel veel updates nog komen voor ps4 en xb 1 hoor ik denk heist + 2 updates en dan houd t daar ook op , bij ps3 en xb360 miss al na de heist

Ehm......story DLC? :D

Die vergeet je te vermelden. Ik neem aan dat je met 2 updates alleen maar wat uitbreidingen voor online bedoeld en niet een volledige story.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...