Jump to content

Waarschijnlijk in de toekomst geen uitbreidingen voor 360/PS3


GTAKevin023

Recommended Posts

Tja, ik hoop dat Rockstar nog veel updates mag uitbrengen voor de PS3/Xbox 360.... Maar aan alles komt een eind....

En volgens mij worden de Heists de grootste update voor de Xbox 360/PS3.

En de Xbox One/PS4 heeft zoveel meer mogelijkheden, features, vermogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik hoop dat Rockstar nog veel updates mag uitbrengen voor de PS3/Xbox 360.... Maar aan alles komt een eind....

En volgens mij worden de Heists de grootste update voor de Xbox 360/PS3.

En de Xbox One/PS4 heeft zoveel meer mogelijkheden, features, vermogen.

Dat laatste is zeker waar. Daardoor kunnen de current-gen consoles veel meer aan dan de last-gen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik hoop dat Rockstar nog veel updates mag uitbrengen voor de PS3/Xbox 360.... Maar aan alles komt een eind....

En volgens mij worden de Heists de grootste update voor de Xbox 360/PS3.

En de Xbox One/PS4 heeft zoveel meer mogelijkheden, features, vermogen.

Dat laatste is zeker waar. Daardoor kunnen de current-gen consoles veel meer aan dan de last-gen.

ja gedeeltelijk , maar bijna alles is echt wel mogelijk op xbxo 360 ps3 is gew gelul van R*
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik hoop dat Rockstar nog veel updates mag uitbrengen voor de PS3/Xbox 360.... Maar aan alles komt een eind....

En volgens mij worden de Heists de grootste update voor de Xbox 360/PS3.

En de Xbox One/PS4 heeft zoveel meer mogelijkheden, features, vermogen.

Dat laatste is zeker waar. Daardoor kunnen de current-gen consoles veel meer aan dan de last-gen.

ja gedeeltelijk , maar bijna alles is echt wel mogelijk op xbxo 360 ps3 is gew gelul van R*

Nee, deze uitspraak is exact t zelfde als dat je Marokkaanse vriendin bent maar wilt dat iedere buitenlander t land uit gaat. Het is gewoon niet mogelijk. Als je nu nog wilt weten waarom, zeg het dan even. Dan ga ik een uitgebreid bericht erover maken waarom het niet mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik hoop dat Rockstar nog veel updates mag uitbrengen voor de PS3/Xbox 360.... Maar aan alles komt een eind....

En volgens mij worden de Heists de grootste update voor de Xbox 360/PS3.

En de Xbox One/PS4 heeft zoveel meer mogelijkheden, features, vermogen.

Dat laatste is zeker waar. Daardoor kunnen de current-gen consoles veel meer aan dan de last-gen.

ja gedeeltelijk , maar bijna alles is echt wel mogelijk op xbxo 360 ps3 is gew gelul van R*

Het capaciteit van de oude consoles is bereikt met GTA V en kan gewoon niet meer aan. Als Rockstar dit wel deed, dan raken de consoles oververhit en/of gaan ze kapot. Dat moet je niet willen.

Ik zou graag van je willen weten hoe je erbij komt dat de oude consoles het wel aan kunnen. Ben je een game-developer?

Link to comment
Delen op andere websites

koop gewoon een ps4 of xbox one ben je er toch ook?

man man man ,

heb zelf ook nog een oude xbox360 maar snap wel waarom het een x ophoudt ,is toch ook nie moeilijk om te begrijpen als je ziet wat voor graphics er op de current gen zijn te zien? gewoon half jaartje wachten zakken de prijzen wel van de ps4 of xbox one :Y

Link to comment
Delen op andere websites

koop gewoon een ps4 of xbox one ben je er toch ook?

man man man ,

heb zelf ook nog een oude xbox360 maar snap wel waarom het een x ophoudt ,is toch ook nie moeilijk om te begrijpen als je ziet wat voor graphics er op de current gen zijn te zien? gewoon half jaartje wachten zakken de prijzen wel van de ps4 of xbox one :Y

Houd er wel rekening mee dat veel mensen het geld er nu niet voor over hebben. Ik betaalde voor mijn PS4 (+FIFA 15) €400,- en dan betaal je ook nog voor Online. Dus dan kom je uit op € 450,- Best wel duur dus.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de laatste updates merk ik, dat GTA Online bij mij soms erg laggt en last heeft van Frame Drops.

En als ik op een hoog gebouw zit, en ik zoom in. Dan krijg ik een ongedetailleerde stad, met heel veel wazige stukken.

Dat duid dus aan, dat de PS3/Xbox 360 GTA Online niet meer goed aankan. En ik ben bang dat de Heists echt de laatste update is voor de Last-Gen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de laatste updates merk ik, dat GTA Online bij mij soms erg laggt en last heeft van Frame Drops.

En als ik op een hoog gebouw zit, en ik zoom in. Dan krijg ik een ongedetailleerde stad, met heel veel wazige stukken.

Dat duid dus aan, dat de PS3/Xbox 360 GTA Online niet meer goed aankan. En ik ben bang dat de Heists echt de laatste update is voor de Last-Gen.

ik snap niet wrm iedereen ps3 en 360 last gen noemt terwijl elk bedrijf ps4 en xbox one next gen noemen en ps3 en 360 current gen last-gen is Xbox 1 en PS2 maar dit is het zelfde wrm er later ook geen nieuwe games meer komen op ps3 en 360 gewoon omdat het te oud is
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat jet het beste het nieuwste direct current kunt noemen. Want vanaf welk ander moment wil je anders overschakelen?

De logica vereist dat het een objectief meetbaar moment moet zijn. En de introductie van het apparaat is dan het uitgelezen moment daarvoor. Daarnaast zijn de Xbone en PS4 op dit moment de leidende producten voor de gamemakers, daar richten zij hun pijlen op. Dat is de andere reden om het te beschouwen als 'huidige' apparaten.

Het is op dit moment zeker nog interessant om ook voor 360 en PS3 te produceren, maar dit zal steeds minder en minder worden, maar wel een heel geleidelijk proces. Daardoor is het niet doenbaar om de woorden current en new op een ander moment duidelijk voor iedereen te bepalen dan bij de introductie.

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik hoop dat Rockstar nog veel updates mag uitbrengen voor de PS3/Xbox 360.... Maar aan alles komt een eind....

En volgens mij worden de Heists de grootste update voor de Xbox 360/PS3.

En de Xbox One/PS4 heeft zoveel meer mogelijkheden, features, vermogen.

Dat laatste is zeker waar. Daardoor kunnen de current-gen consoles veel meer aan dan de last-gen.

ja gedeeltelijk , maar bijna alles is echt wel mogelijk op xbxo 360 ps3 is gew gelul van R*

Nee, deze uitspraak is exact t zelfde als dat je Marokkaanse vriendin bent maar wilt dat iedere buitenlander t land uit gaat. Het is gewoon niet mogelijk. Als je nu nog wilt weten waarom, zeg het dan even. Dan ga ik een uitgebreid bericht erover maken waarom het niet mogelijk is.

jeetje wat een vergelijking ofniet
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...