Jump to content

Waar vind ik mijn ontplofte auto?


bobton

Recommended Posts

Oke ik heb een vraag of het hier kan weet ik niet maar ik probeer het gewoon

Nou ben ik gta offline aan het spelen rij ik met me auto van een berg af ontploft mijn auto maar ik kan hem nergens meer terug vinden waar is mijn auto gebleven !

Ik begrijp er nik meer van dus als er iemand is die mij kan helpen danku

Link to comment
Delen op andere websites

Grote kans dat je auto door de politie is gevonden! Is dit het geval, dan staat je auto bij de zo geheten police impound deze kun je hier vinden(bij het rode stipje). Je ziet dan op de (mini)map ook een klein wit auto-icoontje verschijnen op die plek. Als je daarheen gaat kan je tegen een kleine betaling je auto terug krijgen.

Nou geldt dit alleen voor auto's die van jou zijn geloof ik, maar dat weet ik ook niet 100% zeker. Dus auto's die je ooit in je garage had gehad, maar goed je kan altijd even een kijkje nemen!

Edit: Oeps, ik kan niet lezen! Ik dacht dat het om Gta V ging :7.

Nou maar inderdaad @ tommie echte bergen zijn er niet in GTA IV.

En als het inderdaad om GTA IV gaat dan heb je zoals tommie zegt pech :(

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gta 5 btw maar 1 x ontploffen en hij is dus weg !? En nee bij geen garage of popo te vinden lekker dan

Aangezien je dit topic in het GTA IV forum hebt geplaatst kan ik me de verwarring hierboven goed voorstellen.

Je auto is voorgoed weg als je deze kapot rijdt in GTA V offline modus. Zorg er dus voor dat je auto save uit hebt staan om geen auto's kwijt te raken. Als er eentje ontploft kun je altijd nog je savegame laden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...