Jump to content
Joriz

Het sneeuwt in GTA Online!


gallery_1_5_10768.jpg

Vannacht is het eindelijk gaan sneeuwen in GTA Online! Er ligt nu een dik pak sneeuw in de wereld van Blaine County en Los Santos. Het is dus wat gladder dan normaal in GTA Online, maar iedereen kan nu zelf vuurwerk afschieten met de Firework Launcher en het is tevens mogelijk om zelf sneeuwballen te gooien in GTA Online!

Ook is sinds afgelopen donderdag dankzij de Festive Surprise Update (tijdelijk) diverse sneeuwkleding beschikbaar. Daarnaast zijn sinds afgelopen donderdag (permanent) vier nieuwe voertuigen en twee nieuwe wapens in het spel vindbaar en is het tevens mogelijk om maar liefst drie huizen/garages in totaal te bezitten waardoor je nu 30 auto's in het spel kan hebben.

Daarom wil ik jullie bij deze allemaal een sneeuwvolle feestdagen en een knallend Nieuwjaar wensen!

Je mooiste sneeuw snapmatics zijn trouwens welkom in het Je mooiste snapmatic kiekjes onderwerp op ons forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Al een hele stapel foto's gemaakt. :)

Natuurlijk komt daar een krantenbericht van:

(Ik heb me even laten gaan :7 )

WEAZEL NEWS SPECIAL

Van uw verslaggever Tommie59.

LOS SANTOS/BLAINE COUNTY - Vandaag is er iets heel raars gebeurd in Los Santos en Blaine County, het is vandaag begonnen met sneeuwen! Hoe kan het dat het opeens gaat sneeuwen in het hete San Andreas?

We vroegen het Joriz, van GTAgames.nl, en zijn antwoord was: "dit kan maar één ding betekenen; DE ALIENS KOMEN!"

Moeten we ons zorgen gaan maken?

Volgens Turbojet niet: "Dit is toch lekker? Ik ga de aliens maar bedanken, eerst eten ze mijn vieze broeken op zodat ik niet ze meer hoef te wassen, en nu zorgen ze voor sneeuw! Dank jullie wel aliens!

Kortom, sneeuw in Los Santos! Geniet er maar van zolang het kan, maar pas op voor die irritante sneeuwballen. :)

0_0.jpg

Bewerkt: door tommie59

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yeey..... Het eerste keer dat ik sneeuw mag meemaken in GTA Online. T' is wel een beetje jammer dat het een simpel wit laagje is.

Maar een gezellige kerst een een gelukkig nieuw jaar. En ik wens iedereen een voorspoedig 2015! :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...