Jump to content

Probleem met laden van gedownloadde savegames


Matthias1999

Recommended Posts

Hallo,

ik wilde een 100% savegame downloaden en ik nam er een van dit forum als ik hem laad begin ik weer helemaal in het begin van de game, maar de naam van de savegame is wel de naam van de laatste missie ''Keep your friends close''.

Iemand een idee hoe dit op moet lossen?

Alvast bedankt.

Link van de savegame die ik heb gedownload

http://www.gtaforum....0-100-savegame/

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets meer onderzoek gedaan en het blijkt dat er een tooltje uitgebracht is die savegames doet converteren naar de nieuwe versie. Ik kan het alleen niet voor je testen omdat mijn geinstalleerde versie van VC illegaal is. (Ik heb 'm ook op Steam hoor :>)

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets meer onderzoek gedaan en het blijkt dat er een tooltje uitgebracht is die savegames doet converteren naar de nieuwe versie. Ik kan het alleen niet voor je testen omdat mijn geinstalleerde versie van VC illegaal is. (Ik heb 'm ook op Steam hoor :>)

Klik

Bump, maar ik gebruik die tool al een eindje en hij werkt perfect. Indien je hem gebruikt: je moet de .exe tool zelf uitpakken en de savegame die je wilt converteren in het programma slepen. De savegame wordt daarna omgezet, waarna je met gemak de savegame kan laden. De Steam versie gebruikt namelijk de gta_vc.exe versie 2, en de gewone cd versie is versie 1, waardoor de savegames (die meestal voor Versie 1 zijn, je gewoon bij "In The Beginning.." doen beginnen.).

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de savegame in het programma sleep en klik op uitvoeren dan krijg ik dit scherm.

Maar wat moet ik dan doen?

MBMf1MX.jpg

Gewoon Y intikken en dan op enter duwen. Daarna zal je zien dat er aan de savegame zelf niets veranderd, maar het is daadwerkelijk gelukt. Daarna gewoon in Vice City User Files plaatsen (in Mijn Documenten).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...