Jump to content

Sony network ps3/ps4


sabinee1995

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    11

  • Ezra24rct3

    7

  • sabinee1995

    7

  • nolms

    6

Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan.

Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... :@ Ze bederven het gewoon voor een ander.....

Link to comment
Delen op andere websites

Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan.

Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... :@ Ze bederven het gewoon voor een ander.....

Omdat ze fake ip's gebruiken miss ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan.

Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... :@ Ze bederven het gewoon voor een ander.....

Waarschijnlijk hebben ze fake-ip's en proxy's. Deze gasten hebben kerstavond voor mij en mijn neef helemaal verneukt. We hadden FIFA Points gekregen en wilden pakketjes openen..

Link to comment
Delen op andere websites

Die hufters hebben het nu wel heel goed voorelkaar.... Als de gehele game-industrie hun krachten bundelen om dit soort debielen buiten de deur te houden, dan wellicht zal dit soort onzin minder vaak en lang gebeuren. Ik snap ook helemaal niet wat de achterliggende gedachte en doel hiervan is? Die computernerds houden toch ook van gamen?

@dion, vertel mij eens waarom je dit wel een geslaagde actie vindt? Ik vind er geen lol aan en zie er totaal het nut niet van. Zijn gewoon van die zielige, lelijke nerds die (vroeger) altijd op school gepest zijn/worden.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan.

Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... :@ Ze bederven het gewoon voor een ander.....

Waarschijnlijk hebben ze fake-ip's en proxy's. Deze gasten hebben kerstavond voor mij en mijn neef helemaal verneukt. We hadden FIFA Points gekregen en wilden pakketjes openen..

Waarom verneukt? Je gaat toch niet op kerstavond de hele dag op je reet zitten gamen?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...