Jump to content

Sony network ps3/ps4


sabinee1995

Recommended Posts

Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan.

Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... :@ Ze bederven het gewoon voor een ander.....

Waarschijnlijk hebben ze fake-ip's en proxy's. Deze gasten hebben kerstavond voor mij en mijn neef helemaal verneukt. We hadden FIFA Points gekregen en wilden pakketjes openen..

Waarom verneukt? Je gaat toch niet op kerstavond de hele dag op je reet zitten gamen?

Volgens mij mag iedereen dat nog altijd zelf bepalen? Jouw normen hoeven niet van een ander te zijn, toch?

Ik wens mensen niet snel iets, maar deze mensen die dit veroorzaakt hebben mogen wat mij betreft echt een flinke sanctie krijgen. Het is misschien een idee om ze het totale bedrag dat de Playstation+ gamers hebben moeten betalen voor deze twee dagen terug te verhalen op deze groep. Dan zullen ze waarschijnlijk wat minder lachen hierom. Het niet online kunnen spelen is natuurlijk geen kwestie van leven of dood of een groot wereldprobleem, maar wel uitermate irritant. Ze bezorgen Playstation/Sony hierdoor ontzettend veel extra werk tijdens deze kerstdagen. Terwijl deze mensen ook gewoon kerst willen vieren met hun familie. Ik vier ook kerst, maar ik vind het ook fijn om tussen de drukte door even wat afleiding te zoeken online. Ik hoop dat deze groep hier plezier aan heeft beleefd en dat ze verder een fijne kerst hebben gehad, NOT.

Bewerkt: door Shopke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    11

  • Ezra24rct3

    7

  • sabinee1995

    7

  • nolms

    6

Lizard Squad denkt dat ze stoer zijn, elke keer flikken ze het gewoon weer, en de meeste mensen doen er geen reet aan.

Ik snap nog steeds niet, waarom de politie ze nog niet opgepakt heeft..... :@ Ze bederven het gewoon voor een ander.....

Waarschijnlijk hebben ze fake-ip's en proxy's. Deze gasten hebben kerstavond voor mij en mijn neef helemaal verneukt. We hadden FIFA Points gekregen en wilden pakketjes openen..

Waarom verneukt? Je gaat toch niet op kerstavond de hele dag op je reet zitten gamen?

Volgens mij mag iedereen dat nog altijd zelf bepalen? Jouw normen hoeven niet van een ander te zijn, toch?

Ik wens mensen niet snel iets, maar deze mensen die dit veroorzaakt hebben mogen wat mij betreft echt een flinke sanctie krijgen. Het is misschien een idee om ze het totale bedrag dat de Playstation+ gamers hebben moeten betalen voor deze twee dagen terug te verhalen op deze groep. Dan zullen ze waarschijnlijk wat minder lachen hierom. Het niet online kunnen spelen is natuurlijk geen kwestie van leven of dood of een groot wereldprobleem, maar wel uitermate irritant. Ze bezorgen Playstation/Sony hierdoor ontzettend veel extra werk tijdens deze kerstdagen. Terwijl deze mensen ook gewoon kerst willen vieren met hun familie. Ik vier ook kerst, maar ik vind het ook fijn om tussen de drukte door even wat afleiding te zoeken online. Ik hoop dat deze groep hier plezier aan heeft beleefd en dat ze verder een fijne kerst hebben gehad, NOT.

Amen, ben het met elk, maar dan ook elk woord eens! :tu:

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Wat loop je te zeiken? Godverdomme, 2 dagen geen Online, de wereld vergaat! Kom op neem je dan ook je Playstation en een generator + tv + wifi mee op weg naar de vakantiebestemming? Eerst zeg je dat ze Sony extra werk geven, maar zelf zit je ook niet die 48 uur achter dat ding. Waar zit dan dat probleem dat je dan ff 2 dagen niet online kan? Online kost 50 euro per jaar en is 4,17 per maand. 4,17 is 0,14 per dag dus wil je echt die €0,28 van Sony ontvangen en het aan hun verwijten dat hun geDDOS't worden?

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Als er nou een slimme hackers groep is maken ze een vals twitter account, verleiden ze lizard Squad zoals in bovenstaand gesprek en hacken ze de boel terug

Die gozer is Twitter Verified, dus dat lijkt me niet het geval. En dit is ook 1 van de eerste keren dat ik het echt met Wesley eens ben.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Wat loop je te zeiken? Godverdomme, 2 dagen geen Online, de wereld vergaat! Kom op neem je dan ook je Playstation en een generator + tv + wifi mee op weg naar de vakantiebestemming? Eerst zeg je dat ze Sony extra werk geven, maar zelf zit je ook niet die 48 uur achter dat ding. Waar zit dan dat probleem dat je dan ff 2 dagen niet online kan? Online kost 50 euro per jaar en is 4,17 per maand. 4,17 is 0,14 per dag dus wil je echt die €0,28 van Sony ontvangen en het aan hun verwijten dat hun geDDOS't worden?

Ik loop niet te zeiken. Ik geef toch aan dat de wereld niet vergaat... ;). Nee, mijn Playstation meenemen op vakantie doe ik niet en mocht ik dat wel doen doe ik daar ook niemand pijn mee toch? Ik vind het vooral sneu voor de mensen die achter de schermen dit aan het oplossen zijn. Ik geef nergens aan dat ik het probleem vind, alleen dat ik het irritant vind omdat ik tijdens kerst het weleens lekker vind om even af te schakelen van dat hele kerst gedoe. Ik geef ook niet aan dat ik mijn geld terug wil, het is een simpele ballon die ik oplaat ;).

Verder vind ik het een beetje overdreven hoe je reageert. Deze reactie onderstreept dat je andermans normen en mening in deze niet respecteert en accepteert. Jammer man!

Ik wens je verder oprecht nog een fijne kerst toe :).

Bewerkt: door Shopke
Link to comment
Delen op andere websites

@dion, vertel mij eens waarom je dit wel een geslaagde actie vindt? Ik vind er geen lol aan en zie er totaal het nut niet van. Zijn gewoon van die zielige, lelijke nerds die (vroeger) altijd op school gepest zijn/worden.

Ik ben het echter ook met Dion eens, ik vind het ook wel een geslaagde actie van de Squad. Iedereen die een game/console heeft gekregen gaat liever zijn nieuwe game spelen dan dat hij/zij iets anders doet, zoals met familie zijn, waar heel kerst juist om draait. Ja, ik zit nu ook op mijn iPad, maar ik luister wel naar wat iedereen zegt, en lag ook gewoon mee, ondanks dat ik ook op mijn iPad bezig ben. Zo heeft mijn opa mij gezegd wat het toetje is terwijl ik dit bericht aan het typen ben (Beetje koffie, slagroom, lange vingers, chocolade pudding). Ik zit niet met 2 ogen no-Life naar een TV te kijken en te schreeuwen omdat iets niet werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het eerlijk gezegt gewoon kut dat ik niet kan gamen op mijn vrije dagen, ben gisteren even met me ouders gaan eten en verder vier ik nie echt kerst.

mij maakt het niet uit wat iemand hiervan vind, ik doe gewoon wat ik wil zonder iemand ermee lastig te vallen waarom moeten die knuppels van lizard squad dat nou weer verzieken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij wilden vanmiddag Advanced Warfare spelen op de PlayStation 4, maar dat werkte dus niet.

Toen de PlayStation 3 maar opgestart om Ghosts te spelen en daar waren geen problemen mee.

PlayStation 4 ligt er bij ons nog steeds uit overigens want heb het een paar minuten geleden nog getest.

Vind het wel vreemd trouwens, aangezien ik net mijn PlayStation 3 heb opgestart en daar wel gewoon online ben. :roll:

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar de toon die gelijk word gezet als je 2 dagen niet kan gamen. Nou goh, dan ga je 2 of meer dagen even niet online, zo'n ramp is dat toch niet? Zielig voor die mensen is het niet. Door dit soort mensen wordt er eigenlijk gedwongen dat ze op kerst moeten werken. Als we niet massaal gaan zeiken en we nemen dat verlies voor ons dan verplicht je die mensen niet door op kerst te werken.

Link to comment
Delen op andere websites

lol ik ben op vakantie en heb internet op me laptop betaald maar heb me ps3 thuis gelaten. lekker ouderwets op mijn ps2 aan het gamen soms. ik heb er geen moeite mee dat ik niet op mijn ps3 online kan gamen hoor. als ik terug van vakantie kom moet ik de dag erna toch meteen aan het werk en dus heb ik dan ook geen tijd om te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...