Jump to content

Football Manager 2015


DeJarnoxD

Recommended Posts

Zeg hier alles over Football Manager 2015 als je het spel hebt of wil gaan kopen.

Ontwikkelaar: Sports Interactive

Uitgever: Sega

Genre: Simulatie, sport

Platforms: PC, Mac, Linux

Aantal spelers: 22 ofzo

Release: November 2014

Demo: http://www.footballmanager.com/ (staat op de site)

Website: http://www.footballmanager.com/

Eerste match op FM15, thumbsup2.gif meteen 3 scorende debutanten had Sauget nog net gehaald. biertje.gif

hsiz9g.png

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    19

  • DeJarnoxD

    11

  • Kaitjee98

    10

  • Visser23

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jarno speelt in de tweede divisie en KV Mechelen speelt in de eerste divisie en blijkbaar hebben zij de beker gewonnen.

Heb het spel nu al twee dagen en het is veel en veel beter dan deeltje 2014. De opties zijn veel beter geordend en je hoeft nu niet een uur te zoeken om een bepaalde optie te vinden, wat in het vorige jaar wel het geval was. Nu zit ik samen met Jarno in een online competitie. Ik ben Arsenal en hij is Everton, maar het gaat nog niet echt van een leien dakje. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hier iets van corners af en hoe ik deze goed kan wegwerken? Ik ben het feit dat ik wel 75% van mijn tegengoals aan een corner te danken heb onderhand wel beu. Ik weet dat er een manier is om je spelers te positioneren, maar daar heb ik het strategisch inzicht eerlijk gezegd niet zo voor. Hulp is welkom! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb sinds gister FM 15 en heb een groot probleempje. Elke keer als ik een wedstrijd wil starten krijg ik een foutmelding en crasht FM. Dit is in een carriere met Ajax en is al 3x achter elkaar gebeurd. Ik had dit niet in de demo met Liverpool. Het fouten bestand is een .dmp en kan ik alleen maar openen met Visual Studio en daar kan ik niet echt iets zinnigs uithalen. Ik vind dit echt heel kut. Kan iemand me helpen? :(

Alvast met heel veel dank Jesper!

post-136417-0-65266100-1420655501.png

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik beginnen met: is dit een illegale versie van het spel? Dan komt het daardoor (en dat is niet omdat we je anders sowieso niet mogen helpen).

Mocht je wel een legale versie hebben: komt het telkens op hetzelfde moment voor? (Zelfde datum bijvoorbeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Legale versie, code gekocht bij een keu webshop en die ingevuld op steam :)

Ja ik heb een oefenwedstrijd ingepland tegen jong ajax en ik kom gwn niet verder dan die wrdstrijd :(

Probeer eens op vakantie te gaan ipv de wedstrijd te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...