Jump to content
Joriz

De mooiste GTA Online Sneeuw Snapmatics!


Zo snel als sneeuw verschijnt in GTA Online, zo snel smelt het helaas ook weer weg in het warme Los Santos. Al heeft een groot deel gelukkig van de sneeuw in GTA Online kunnen genieten, waren er helaas op eerste kerstdag problemen met zowel het Microsoft Xbox Live netwerk en Sony PSN netwerk, waardoor gisteren het genieten iets lastiger was. Al eist een kinderlijke partij te verantwoordelijk zijn (ik noem ze maar niet bij naam, omdat ze vooral op zoek zijn naar aandacht) is het ook zeer waarschijnlijk dat beide gamenetwerken drukker waren dan normaal omdat vele mensen met de kerst natuurlijk een nieuwe console hebben gekregen. Of Rockstar Games met een goedmakertje gaat komen voor de storingen bij Sony en Microsoft, op eerste kerstdag, is nog onbekend, maar dit wordt waarschijnlijk binnenkort wel aangekondigd. UPDATE: Inmiddels heeft Rockstar Games via Twitter aangegeven dat vanwege de storing de kerstitems langer beschikbaar blijven in GTA Online. Waarschijnlijk tot de volgende GTA Online update.

Van de vorige week donderdag uitgegeven Festive Surprise Update blijft de kerstkleding gelukkig nog tot 5 januari beschikbaar langer beschikbaar in GTA Online. Daarnaast blijven de vier nieuwe voertuigen en twee nieuwe wapens permanent in het spel beschikbaar en is het nu tevens mogelijk om maar liefst drie huizen/garages in totaal te bezitten waardoor je nu 30 auto's in het spel kan hebben.

Nu eindelijk op naar de snapmatics. Er zijn echt weer super veel mooie snapmatic foto's gemaakt in GTA Online. Met alle sneeuw en kerstkleding had Los Santos echt tijdelijk een heel andere sfeer. Het was weer super lastig een keuze te maken, maar hier toch enkele snapmatics die mij op het forum opvielen. Ga zo door met het maken van snapmatics! cool2.gif



gallery_1_5_28840.jpg

Door sneeuwballen te gooien gaf GTA013 zijn raceklassieker nog wat extra sneeuw

gallery_1_5_40871.jpg

Bij de wijngaard kunnen ze nu gluhwein gaan maken Foto: skullz-000

Muwc_2Dc5Eic_3Aajhyy_w_0_0.jpg

indo1991 fotografeerde zijn nieuwe Dinka Jester Racecar in de sneeuw

gallery_1_5_38919.jpg

Het leek soms net of we in Canada of Alaska waren beland. Foto: Dragon__rage

gallery_1_5_1859.jpg

tjarda1999 ging bij de houtzagerij nog even snel een kerstboom 'lenen'

gallery_1_5_24065.jpg

skullz-000 wilde mij niet scherp op de foto zetten, maar ons forum-logo gelukkig wel. puh2.gif

Deel ook je mooiste Sneeuw Snapmatic foto's op GTAForum.nl!

Bronnen: Kotaku, Rockstar Games Support & Je mooiste Snapmatic Kiekjes

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben dus niet de enige die daar problemen mee heeft(heb het ook al aangekaart in bugtracker) Maar ik zie de afbeeldingen ook niet :(.

Edit:

Al werkt een paar keer refreshen wel. Die van dragon_rage is best wel mooi, ziet er erg winters uit :puh:. Verder ook mooie foto's

Bewerkt: door Dexist

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sneeuw is weg omdat Kerst al voorbij is (NL is een van de 30/40 landen waar ze een tweede kerstdag kennen, VS kent het niet). Hoorde wel geruchten dat oudjaarsdag/nieuwjaarsdag de sneeuw weer terug is. Ik hoop het in ieder geval wel ;)

Zitten een paar mooie Snaps tussen!

Bewerkt: door _Night-Men_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad de mooiste snapmatics screenshots! Wow, wat zien ze er prachtig uit! Is echt moeilijk de enige mooiste te kiezen!

Ik ben het eens met de anderen, het is inderdaad echt heel jammer van R*.

Wat ik me afvraag, zitten die sneeuw bestanden eigenlijk wel in het spel? Je hoeft ze alleen te 'unlocken'?

Het is toch zonde om zoiets prachtigs voor slechts maar één dag te doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is de sneeuw alweer weg dan? (Ik kan het niet checken aangezien ik ook een van de personen ben die met kerst een ps4 heb gekregen/ gekocht maar al 2 dagen niet/nauwelijks online kon komen vanwege die zielige figuren)

Ontopic: mooie foto's...jammer dat het maar enkele zijn!

Maar wie weet dat R het nog een paar dagen laat sneeuwen door dat gedoe met die puntje,puntje figuren?

Bewerkt: door sssjakie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar Games heeft gelukkig nu aangegeven dat de kerstitems langer beschikbaar blijven. Ik denk niet dat ze zomaar even de sneeuw konden terug toveren aangezien veel mensen bij Rockstar Games nu ook gewoon weg met vakantie en naar familie zijn. Dat hebben ze zeker verdient na afgelopen maanden keihard werken aan de PC en Next-Gen versie.

Ik begrijp Rockstar keuze verder wel dat ze het zeer kort laten sneeuwen, het moet toch iets bijzonders blijven en is eigenlijk iets wat natuurlijk helemaal niet in het warme Los Santos thuis hoort. Maar ik denk dat Rockstar Games zeker naar onze feedback luistert en dus in de toekomst ook rekening blijft houden met externe factoren (storingen bij derden) en de ideeën van fans.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Spijtig dat ik zelf geen tijd heb gehad om even de sneeuw in te duiken en wat snapmatics te maken. Ik moet zeggen dat ik die van Dragon__rage erg mooi vind. Was misschien nog mooier wanneer de zon door de gehele vallei had geschenen, maar dit is ook een heel mooi plaatje. Totaal iets anders dan het zomerse San Andreas dat we normaliter zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...