Jump to content
Joriz

2014 in cijfers!


GTAGames.nl afbeelding
We hebben weer een fantastisch GTA jaar achter de rug met vele gratis updates voor GTA Online en daarnaast natuurlijk de release van Grand Theft Auto V voor op de PlayStation 4 en Xbox One. Dit heeft ook voor onze GTA fansite weer voor een hoop bezoekers gezorgd en daarnaast voor een hoop bijhorende cijfers. Al veel leuke cijfers waren af te leiden aan de hand van de top 10 onderwerpen op GTAForum.nl en de top 10 pagina's van WikiGTA. Maar nu 2014 echt is afgelopen is het tijd om te kijken hoeveel unieke bezoekers we nou exact hebben gehad! smile3.gif

[table=header]Website|Paginaweergave*|Unieke bezoekers*
GTAForum.nl|5,621,327|556,001
Nederlandse WikiGTA|6,382,795|516,578
Engelse WikiGTA|4,551,619|992,798[/table]
* Bezoekers zonder javascript of die javascript blokkeren zijn niet meegeteld

Kortom meer dan 16,5 miljoen paginaweergave in een jaar tijd! Ook leuk is nog te weten dat het forum er in 2014 maar liefst 2230 nieuwe leden heeft bijgekregen, er 3365 nieuwe onderwerpen zijn gestart en er in totaal maar liefst 141816 berichten zijn geplaatst op het forum!

Alle leden die hebben meegepost en meegeholpen bedankt voor een fantastisch 2014! static.gif

Natuurlijk staat er in 2015 ook weer een heleboel moois op stapel waardoor we in 2015 vast deze cijfers gaan overtreffen. Zo komt op 27 januari natuurlijk GTA5 eindelijk uit op de PC. Daarnaast komen de heists in begin 2015 ook eindelijk naar GTA Online. Tevens werkt Rockstar Games op dit moment nog aan nieuwe spellen waaronder een uitbreiding voor Grand Theft Auto V. Ik verwacht dat we hier in de loop van het jaar ook meer over gaan horen. Blijf GTAGames.nl dus in de gaten houden voor meer GTA nieuws!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

hahaha nu kan je zien dat Gta toch blijft leven want ik kom niet meer voor info over gta 5 ( weet nu alles wel ) :puh: maar nog wel steeds voor die van gta IV en vice city :D en ik weet zeker dat ik niet de enige ben :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar....

2014 in cijfers is toch gewoon 2014?

Jij bent zeker de leukste thuis.

Als niemand thuis is wel.

Maar dan ben ik toch ook niet thuis? Hoe kan ik dan de leukste in huis zijn?

-----

Nee ff serieus, goede cijfers! Hoop net zoals jullie dat t meer word in 2015! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...