Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Dutchy3010

Night of the forums - Uitslag GTAForum Awards 2014!

Recommended Posts

Dutchy3010

In navolging van de uitslag van de GTAForum Awards 2013 zullen we de uitslag van de GTAForum Awards 2014 wederom in de chat bekend maken. Aanstaande zaterdag, 3 januari 2015, wordt de uitslag van de GTAForum Awards 2014 vanaf 20.30u in de chat gepresenteerd door de GM+ van dit forum! Dit zal gebeuren op een vergelijkbare manier als bij bijvoorbeeld het Sportgala, waarin de beste sporters van het jaar worden gekozen.

De categorieën zullen random worden besproken, omdat er in dit geval niet een "belangrijkste" categorie bestaat. Uiteraard zal er ook tussendoor genoeg vermaak zijn. Hiervoor hebben we speciaal een DJ in de armen gesloten. Wie dat zal zijn en wat hij zal draaien zal ik niet verklappen, maar dat het leuk wordt staat voor ons in ieder geval vast.

Kortom; de leukste en spannendste chatavond van het jaar. Aanstaande zaterdag vanaf 20.30u in de chat. Mis het niet!

.Sharingan

Kan er dit jaar wederom niet bij zijn.. Lijkt me wel echt tof om eens mee te maken. Naja ik zie het lijstje met winnaars vanzelf wel!

Foreigner97

Vorig jaar was een heus spektakel, maar komende zaterdagavond gaat me hoogstwaarschijnlijk niet lukken, helaas. Desondanks tof dat de uitslag weer in deze vorm wordt gepresenteerd, ik ben benieuwd naar de winnaars. :)

Bassieboy35

Leuk, ik ben benieuwd wie er dit jaar met de prijzen vandoor gaat!

ERRWINS

Ik hoop dat ik er nog bij kan zijn, aangezien ik dan een verjaardag heb. Anders tussendoor maar even een kijkje nemen :engel:

Megadreams

Vorig jaar was het een goed geregeld avond met veel spanning. Ik zal er zeker weer bij zijn!

Crazy-Ghost

Ik heb er super veel zin in :). Ik weet niet zeker of ik tijd heb om er bij te zijn, maar anders maak ik wel tijd. Want dit wil ik niet missen :D.

E: Shit, dan rijden we net weer terug naar Nederland. Ik vrees dus dat ik dan in de auto zit.

Edited by Crazy-Ghost

Ezra24rct3

Ik kom gewoon, en als ik nog een Award win is t nog leuker! :puh:

Phoenyxar

Vanaf 20u30? Dat zou moeten lukken, ik ben er bij! :o

Dexist

Ik ben hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig :D. Lijkt me leuk om mee te maken!

.PhoeniX.

De eerst keer dat ik het mag meemaken :D Al stond ik niet op het Award-lijstje, zal ik er wel bij zijn.

Froodooo

Dat klinkt alvast veelbelovend. Wie weet ben ik er ook wel bij. :)