Jump to content

[Stelling] 2014 bracht ons betere games dan 2013


thebig

Recommended Posts

Week 1

2014 was een rijk jaar wat games betreft, iets minder wat stellingen betreft. Daarom starten we 2015 haast meteen met de allereerste stelling! Het is er eentje die elk jaar voorbijkomt, maar daarom niet minder belangrijk:

"2014 bracht ons betere games dan 2013"

Barst maar los!


De moderators van Games, @Visser23 & @thebig, wensen jullie een gelukkig 2015, maar vooral een zeer gamerijk jaar toe!

Als je zelf nog een interessante stelling hebt, twijfel dan zeker niet deze op te sturen!

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, totaal niet mee eens. Assassin's Creed = Broken, Watch Dogs = Broken, FIFA 15 servers = broken, Advanced Warfare = Slecht op old-gen. Enige die goed waren zijn toch Far Cry 4 en GTA V, al noem ik GTA niet echt een release meer. 2012 was denk ik toch gewoon het beste jaar, 2013 was alleen een top jaar door de console releases.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met de stelling eens. Games worden elk jaar natuurlijk weer beter, vooral de graphics worden steeds weer overtroffen, voor mij was 2014 een goed game jaar. FIFA 15 vind ik een heerlijke game, maar ook kwam Unity dit jaar uit, een game waar ik al lange tijd veel zin in had. Ook stapte ik dit jaar over naar de PS4. Dit betekend natuurlijk ook dat er weer betere games zijn. Dus ik ben het met de stelling eens, de games die ik in 2014 op de PS4 heb gespeeld waren beter dan de games in 2013 op de PS3. Voor mij althans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 2013 echt een veel beter jaar dan 2014 als het over games gaat. 2013 bracht ons Bioshock Infinite, wat echt een van mijn favorieten is, Grand Theft Auto 5, Tomb Raider, The Last of Us en Assassin's Creed IV. Allemaal top games waar ik echt van genoten heb. 2014 heeft daarentegen veel minder goede games gebracht, waaronder Destiny. Destiny heb ik zelf niet gespeeld, maar als ik gameplays kijk zie ik dat het wel een leuk spel is, maar niet echt een knaller. Ook kwam vorig jaar Call of Duty Advanced Warfare uit, wat mij niet zo erg aanspreekt. De enige topgames uit 2014 waren in mijn ogen eigenlijk alleen Far Cry 4 en Watch Dogs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond zelf 2013 een veel beter game jaar dan 2014.

met onder anderen:

-Tomb Raider

-The Last of Us

-Beyond: Two Souls

-GTA V

Maar dit jaar (2015) zal het helemaal geweldig gaan worden in de game industrie.

Want er gaan zoveel toppers uitkomen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond 2014 een beter gamejaar met onder andere de volgende toppers:

GTA V (PS4/Xbox One)

Far Cry 4

Assassins Creed Unity

Deze games hebben me meer vermaakt dan de games die in 2013 op de markt verschenen. Dit ligt ook aan het feit dat ik een PS4 aangeschaft heb, dus deze games wat leuker vind dan de 'old-gen' games.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh... Hetgeen 2013 voor mij een beter game-jaar maakte, was gewoon de sfeer bij de nieuwe consoles. De wars, de wachtrijen, de video's, nieuwtjes, geruchten, et cetera... Het is wel zo dat ik mijn PS4 pas in 2014 heb gehaald, maar toen zat ik niet meer echt in die sfeer.

Misschien is het een idee om telkens een poll toe te voegen aan de stelling? Er zijn vast talloze leden die wel een mening hebben, maar misschien te lui zijn om die uit te drukken. Met een poll krijg je dan ook wel een duidelijk beeld van de meningen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik geen games gekocht die dit jaar zijn verschenen. Ik heb echter wel een game gekocht die in 2013 is verschenen, Batman: Arkham Origins, en daar heb ik me ook kostelijk mee vermaakt. Dat gecombineerd met GTA V maakt voor mij persoonlijk 2013 beter.

Als ik dan puur op verschenen games zou moeten oordelen, niet op degene die ik heb gespeeld, had ik toch wel 2 games die me zeer aanspraken in 2014: Infamous Second Son & Watch Dogs. Bij 2013 herinner ik me niet direct games die me aanspraken, hoewel het kan zijn dat ik het gewoon ben vergeten.

Op basis daarvan moet ik toch voor 2014 gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...