Jump to content

[Pokémon] Open wereld?


ERRWINS

Recommended Posts

Eerlijk is eerlijk, het is geen feit dat dit er zal gaan komen. Nergens op het net staan feiten die dit kunnen bevestigen, maar toch is het leuk om te speculeren en er over te discussiëren aangezien de vele Pokémon spellen deel uitmaakten van onze jeugd. Voor de twintigers was dit Pokémon Red op de GameBoy en voor de tieners onder ons wellicht Pokémon Diamond op de Nintendo DS? Maar wat zouden jullie doen als dit spel werkelijkheid zou worden? Zouden jullie het gaan spelen? Zal er een online multiplayer mogelijk zijn? In dat geval zou ik geen leven meer hebben.

aAVLx8L_700b.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou wel heel erg leuk zijn, mocht dit ooit gebeuren. Zelf heb ik Pokémon gespeeld vanaf FireRed en LeafGreen op de Gameboy, die ik overigens nog steeds ergens moet hebben liggen. Als een game in deze vorm ooit verschijnt in welke vorm dan ook, ben ik bang dat het mijn schoolprestaties niet ten goede komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zit ik echt al lang over na te denken ja. Het lijkt mij in ieder geval fantastisch dat er zo'n spel komt en ik zal het dan ook zeker gaan spelen. Een beetje Free Roam achter met Pokémon competities. Lijkt mij echt fantastisch. Een multiplayer zal dan inderdaad ook mogelijk moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik droom al jaren van zo'n spel, maar dat het meer een soort survival/horror game wordt. Je moet zelf, als mens, overleven in een wereld vol met Pokémon, net als dat je in The Elder Scrolls games met trollen, reuzen en draken vecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou echt fantastisch zijn. Wow. Dat had ik gelijk gekocht en ik zou me de komende maanden ziek melden op werk. :O

Ook met random encounters dus; ineens moeten vluchten voor Pokémon, of er juist achteraan rennen... Oeh :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het niet meteen gebeuren, en zelfs al zou het het geval zijn, zou het grafisch erg zwak zijn. Het probleem ligt 'm bij het feit dat Pokémon aan Nintendo vast zit, en we een spel van deze omvang niet op de pc kunnen spelen. Ik weet niet goed wat er zou gebeuren als Pokémon loskomt van Nintendo; misschien zou het gewoon floppen. Het gaat er gewoon om dat de consoles van Nintendo ronduit zwak zijn vergeleken met PC of PS/XB. Een spel als dit heeft op zich wel een grote omvang nodig om het interessant te maken, en ik vrees dat een Nintendo console dat nooit zal kunnen waar maken, of toch zeker niet op dezelfde manier als een PC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ook, met Pokémon Silver en Yellow destijds, en laatst waagde ik de sprong naar een wat modernere variant met Pokémon Black (oh ja en ik heb Soulsilver). Leuk allemaal, maar meer dan vier van dat soort spellen gaan mij al te ver. Ik weet dat heel veel fans elk deel weer kopen en doorspelen maar voor mij is dat echt te herhalend. Ik ben wel wat toe aan een heel nieuwe insteek.

Waar ik trouwens ook op zit te hopen, en dat is misschien iets realistischer dan een Pokémon survival shooter, is een vervolg op Pokémon Trading Card Game (spel voor de GameBoy). Er is een tweede deel maar die is alleen in Japan uitgebracht. Maar een versie met alle nieuwe kaarten erin, dat zou me toch wat zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...