Jump to content

The Forest


Nitivity

Recommended Posts

Ontwikkelaar: Endnight Games

Uitgeve: Endnight Games

Genre: Open world, Survival Horror

Platforms: Microsoft Windows,PlayStation 4

Aantal spelers: 1-8 spelers (stabiel) maar kan tot 128 spelers (beta)

Release:

  • May 30, 2014 (Pre-Alpha)

Website: http://www.survivetheforest.com

De genre verklapt het al, gewoon snoerhard open wereld zombie survival! Meer kan ik er niet van maken!

Heb jij ervaringen met dit spel? of juist niet!...laat het weten.

Ik heb het zelf al gespeeld en daar kwam de volgened video uit voort:

https://www.youtube.com/watch?v=xK6r9ZNlN4I

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke video, al houd ik niet zo van Horror games.

De game zelf heeft vrij hoge graphics. En er lopen echt veel van die rare wezens in het bos, die kunnen wel vrij snel rennen.

K' er wel nachtmerries van krijgen....brr.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 1 video ervan gekeken. Toen in het begin een vliegtuig neerstortte ben ik maar gestopt met kijken. Vond het niet toepasselijk met de huidige omstandigheden. (Op het nieuws kwam net een bericht dat de wrakstukken van MH17 waren aangekomen......)

Maar dan nog ben ik niet van de horror games. Heb wel Outlast en Slender gespeeld, maar daar blijft t ook wel bij...

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

De game is écht zijn prijs niet waard. Als ik mij niet vergis zaten ze een maand geleden nog in Early Access, waar ze toen al 20€ voor vroegen. 20€ voor een game als Kerbal Space Program: ja.

Nu, het is en blijft ook mijn opinie. Ik kan me wel inbeelden dat mensen het graag spelen. Had gewoon verwacht dat de game al meer ging afgewerkt zijn voor de prijs dat ze vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 1 video ervan gekeken. Toen in het begin een vliegtuig neerstortte ben ik maar gestopt met kijken. Vond het niet toepasselijk met de huidige omstandigheden. (Op het nieuws kwam net een bericht dat de wrakstukken van MH17 waren aangekomen......)

Moraal ridder Ezra.. :7

Vette game! Deze past echt wel in mijn straatje. Ben de laatste tijd echt 'fan' van dit soort games. Na Arma 2 Dayz en Dayz Standalone is dit een leuk spel om aan m'n list toe te voegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...