Jump to content

FIFA 15 toernooi - PS4


Votair

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Votair

    31

  • TekaLoca

    14

  • xCrazyShotgun

    13

  • Crazy-Ghost

    12

Speelronde 2 is van start gegaan!

Votair - jesperd_1

alaska1001 - TekaLoca

xCrazy_Shotgun - LionOfHolland

Crazy-Ghost - Jarnokee963

Jullie hebben tot volgende week zondag (25-1-2015) om de wedstrijden te spelen. Succes!

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet zielig gaan doen ofzo maar ik vind het niveau in selecties wel wat jammer. Als ik tegen een Hazarz speel met Ramos heb ik een stuk meer kan dan met iemand van 75 algemeen. De eerste wedstrijd was al helemaal verschrikkelijk als je dan met roma tegen een bayern 5 verdedigers speelt en robben en ribery in de spits. Die wedstrijd is dan ook volledig beslist door klasseverschil, een schot van robben van een meter of 30 die over de keeper de goal in gaat.

Als je echt heel goed speelt kan je met een team als roma ook nog velen verslaan, maar het is toch een groot verschil met de CL titelkandidaten. Misschien de volgende keer met minder mensen of iedereen 1 5 sterren team en 1 4 sterren team?

Dit was het einde van mijn gezeur, misschien ben ik ook wel gewoon niet goed genoeg, maar ik vind het zo nu en dan wel frustrerend als mijn spelers niet datgene kunnen leveren wat de tegenpartij kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet zielig gaan doen ofzo maar ik vind het niveau in selecties wel wat jammer. Als ik tegen een Hazarz speel met Ramos heb ik een stuk meer kan dan met iemand van 75 algemeen. De eerste wedstrijd was al helemaal verschrikkelijk als je dan met roma tegen een bayern 5 verdedigers speelt en robben en ribery in de spits. Die wedstrijd is dan ook volledig beslist door klasseverschil, een schot van robben van een meter of 30 die over de keeper de goal in gaat.

Als je echt heel goed speelt kan je met een team als roma ook nog velen verslaan, maar het is toch een groot verschil met de CL titelkandidaten. Misschien de volgende keer met minder mensen of iedereen 1 5 sterren team en 1 4 sterren team?

Dit was het einde van mijn gezeur, misschien ben ik ook wel gewoon niet goed genoeg, maar ik vind het zo nu en dan wel frustrerend als mijn spelers niet datgene kunnen leveren wat de tegenpartij kan.

Ik snap 'm. Heb je misschien een voorstel of iets?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet zielig gaan doen ofzo maar ik vind het niveau in selecties wel wat jammer. Als ik tegen een Hazarz speel met Ramos heb ik een stuk meer kan dan met iemand van 75 algemeen. De eerste wedstrijd was al helemaal verschrikkelijk als je dan met roma tegen een bayern 5 verdedigers speelt en robben en ribery in de spits. Die wedstrijd is dan ook volledig beslist door klasseverschil, een schot van robben van een meter of 30 die over de keeper de goal in gaat.

Als je echt heel goed speelt kan je met een team als roma ook nog velen verslaan, maar het is toch een groot verschil met de CL titelkandidaten. Misschien de volgende keer met minder mensen of iedereen 1 5 sterren team en 1 4 sterren team?

Dit was het einde van mijn gezeur, misschien ben ik ook wel gewoon niet goed genoeg, maar ik vind het zo nu en dan wel frustrerend als mijn spelers niet datgene kunnen leveren wat de tegenpartij kan.

Helemaal mee eens. Ik heb de wedstrijden alleen gewonnen door een klasse verschil. Voor mij was het ook niet echt fijn voetballen aangezien ik de hele tijd tegen een dubbele defensie stuiten. Ik denk ook dat het toernooi hierdoor niet helemaal eerlijk verloopt. En ik sta daarom ook best open voor een revanche tussen ons, waarbij beide teams een gelijkwaardig team hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens, iedereen heeft een goed eerste team op LionOfHolland na. Dan kan hij een team van Teka overnemen. En zoals ik al zei wil ik dan mijn overwinning tegen LionOfHolland intrekken en het veranderen naar een revanche. Wel zo eerlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat jullie zo begripvol zijn. Ghost, thanks voor de rematch. Ik vind het echt fijn dat iedereen hier zo competitief en sportief is. Ik wilde eigenlijk vorige week al wat posten maar ik dacht dat er allerlei reacties als niet zeuren zouden komen.

Iedereen met 1 team zou denk ik idd het simpelste zijn. Als jullie willen mogen jullie dan wel kiezen welke van de 2 je wilt behouden en kies ik een van de rest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga akkoord.

En hoe gaan we het met de gespeelde wedstrijden doen? Ik heb al aangegeven de wedstrijd opnieuw te spelen. Maar de wedstrijd van CrazyShotgun (Chelsea) tegen LionOfHolland (Valencia) was ook niet eerlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...