Jump to content

GTA Online forum heeft eigen forumcategorie!


Joriz

Recommended Posts

Omdat GTA Online toch echt een flink succes is geworden en omdat enkele leden er al om vroegen heeft GTA Online een eigen forumcategorie gekregen boven het Grand Theft Auto V forum. De GTA Online forumsectie in multiplayer begon namelijk uit zijn voegen te barsten.

Vanaf nu bestaan de volgende drie secties in het GTA Online forum die alle onder leiding van thebig en Venzio staan:

Online: General

Natuurlijk is er nog steeds een algemene sectie waar je al jouw vragen in kwijt kan en waar je kan discussiëren over Grand Theft Auto Online.

Online: Meetingplace

Bijna elke week wordt er door leden een GTA Online meeting georganiseerd, waar we gezellig online gaan spelen. In dit forum kan je dus terecht als je mee wilt doen aan een meeting of er zelf een wilt organiseren. De plek dus om met andere mensen van ons forum af te spreken om GTA: Online te spelen!

Online: Creator

Misschien wel het best bewaarde geheim in GTA Online, waar je tegenwoordig de meest geniale dingen mee kan maken is de Content Creator. In deze sectie kan je jouw eigen bouwsels tonen en om hulp vragen. Laat dus zien dat je de beste bouwsels kan maken, zwevend of niet en wellicht wordt je
job
uitgeroepen tot beste van de maand!

Natuurlijk zien we dat GTA Online blijft groeien tot nieuw online platform binnen de Grand Theft Auto wereld. Waarschijnlijk zullen er in de toekomst nog meer subsecties volgen om orde te houden in onze forumsectie over het beste multiplayer spel van dit moment!

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me meteen al op. Normaal klik ik automatisch het tweede subforum aan en vroeg me al af waarom ik in Online terecht gekomen was. Het is een hele goede zet! Nu staat alles wat centraler! Goed bezig! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...